brood

• hallo mama's van maart baby's

onze spruiten worden zo snel groot.

ons kato is echt een flinke meid. ze draagt kleertjes die haar grote zus pas aandeed toen ze liep.

Ons meisje slaapt nog steeds niet door, ook niet als ik rijstmeel of koekjesmeel in haar melk doe 's avonds.

'k zou graag eens proberen met wit brood, ik wil zeggen, haar brood weken in de melk en dan met een lepeltje geven. zijn jullie al gestart met brood, want de ene site zegt 6maanden, de andere 8 maanden.

Advies!!!

Gr,
    Roosje
  • Ik heb al eens stukjes brood gegeven met confituur op (vond hij super lekker) maar heb dit nog maar keer of 3 gedaan...

Maar ik ging ook binnenkort starten met brood te weken in melk en hem dan zo te geven...

Ik denk dat je het best weet wat je eigen kind aankan, je kunt het eens proberen en je zal direct merken of hij het al aankan of niet é... allé ik doe het meestal toch zo... Niet dat ik al iets ga geven dat hij maar aan 1 jaar mag hoor...

Maar hier start ik ook binnenkort met brood!!
  • Ik volg hierin het boek van K&G en daar zeggen ze op 8 maanden. Kobe is morgen 7 maanden en hij heeft het nog niet gekregen. Ik wacht er dus nog een maandje mee.
  • ons Zoë eet al bokes van haar 5maand. doe er meestal wat confituur op en geef kleine stukjes, ze had niet voldoende met alleen een fles smorgends en mocht van de ka proberen en nu eet ze altijd zo'n 2boterhammetjes
  • Lotte krijgt af en toe al eens een korstje in haar handen om op te knabbelen, maar echt ervan eten doet ze nog niet.
    Ook beleg heb ik haar nog niet gegeven.

Ze is wel heel erg flink en heeft voorlopig wel nog genoeg met haar flessen, maar durft 's morgens aan de ontbijttafel al eens jaloers zijn omdat wij vanalles in ons bord liggen hebben, dus krijgt ze zo af en toe eens een korstje. Als het te 'doorzeverd' is, verander ik het wel met een droog stukje wink.gif

@Roosje78: Lotte draagt ook kleertjes die Imke pas aandeed toen ze liep. Ze is een stuk steviger dan Imke op die leeftijd! blush.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld