Ons kleine meisje Mila

• Telkens ik dit topic of een ander zie passeren krijg ik een krop in mijn keel. Het leven is toch zo oneerlijk sad.gif
  • @amoxiclav. Ik heb dat ook. Ookal ken ik deze dames niet toch vind ik dit zo aangrijpend.

Bij ons in de famlie en vriendenkring is dit helaas al een paar keer voorgevallen. Allemaal voldragen kindjes die zo welkom waren maar stilletjes op de wereld kwamen en nu stuk voor stuk schitterende sterretjes zijn die nooit gaan vergeten worden.
    Zo vreselijk en vooral zo oneerlijk.
  • @'Mama Emromi*' Ik kwam daarnet op Facebook jullie actie voor boven de wolken tegen, en ik herkende je verhaal meteen.. kreeg weer een krop in mijn keel. Ik wil jullie zeker steunen!! (We zijn trouwens stads of regiogenoten)
  • @'Mama Emromi*' ik kwam ook je actie tegen

• Hallo,
    Ja de werkgever van mijn man en vader waren idd bereid om mee in het verhaal te stappen.
    Was zéér emotioneel om het interview te geven... Ik kan er momenteel nog steeds niet alleen naar kijken
    Alsof het telkens opnieuw de harde confrontatie is dat het echt wel ons dochtertje is die overleden is...
  • Bijna nieuwjaar... Doet raar... Niet aftellen naar een happy new year, maar een ander jaar waarin we afscheid moesten nemen van ons dochtertje...
  • @'Mama Emromi*' Dikke knuffel en veel sterkte aan jou en je gezin sadhug.gif! Dit zal idd geen makkelijke periode zijn voor jullie.
    Ik wens je voor 2019 een wolk van een regenboogbaby !
  • @Bieke83 dankjewel 😘 lief dat je aan ons denkt!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld