Ons kleine meisje Mila

• Ons kleine meisje Mila

Ons lieve meisje is gisteren morgen een sterrenkindje geworden. Het verdriet is onbeschrijfelijk...
  • Lieve mama,
    Wat een vreselijk nieuws. Mijn hart breekt met het lezen van dit bericht.
    Ik wens je heel veel sterkte en goede moed toe.

Een hele dikke knuffel!!!
  • Woorden schieten tekort. Heel veel sterkte en moed om dit een plaats te geven. Ongelooflijk.
  • @'Mama Emro wat een vreselijk bericht om te lezen. Mocht je je verhaal kwijt kunnen mag dat altijd!! cry.gif sadhug.gif

Sterkte met jullie verlies
  • Vreselijk nieuws..
    Enorm veel sterkte !!!
  • @'Mama Emro' wat een vreselijk nieuws sad.gif heel veel moed en sterkte in deze moeilijke periode sadhug.gif
  • Ik weet niet of je "boven de wolken" kent? Da's een vrijwilligersorganisatie die langsgaat kort na de bevalling om den fotoreportage te doen samen met de ouders en het kindje. Om een blijvende tastbare herinnering te hebben x
  • Heel veel sterkte met het verlies van jullie dochtertje
  • @Amoxiclav ze zijn gisteren voormiddag langsgekomen voor de foto's. Topteam van fotografen met het hart op de juiste plaats.

Momenteel zijn we nog in het ziekenhuis met Mila bij ons op de kamer.
    Ik moet deze middag een eerste keer afscheid nemen wanneer mijn man en ik naar het vertrekken en onze dochter mee moet met de begrafenis ondernemer... Het idee dat dit pas maandag kan en ze zo lang alleen in het mortuarium van het ziekenhuis moet blijven is een akelige gedachte 😢
    Ik kan niet geloven dat ik mijn mooie prinses moet afgeven... Ik ben kapot... Ik niet alleen, iedereen rondom mij... Maar toch... Even zin om heel egoïstisch te zijn... Mijn dochter, mijn sterretje... Ondragelijk...
    Dank je voor de steun...
  • Dat is een vreselijke pijn die je met je mee moet dragen. Vind het echr heel erg voor jullie sadhug.gif

Mag ik vragen wat er gebeurd is?
  • Kippevel krijg ik van dit bericht. Heel veel sterkte @'Mama Emro' . Ik kan mij absoluut niet inbeelden wat jullie moeten doormaken.
    Maar ik kan mij een klein beetje inbeelden hoe zwaar het is om je dochtertje in het ziekenhuis achter te laten.

Hopelijk kan je een beetje steun vinden bij je man en de familie candle.gif
  • @Lynne donderdag was alles zeer goed, ik heb haar nog gezien bij de vroedvrouw.
    Vrijdag voormiddag is op onverklaarbare wijze en zonder de typische pijnen de placenta losgekomen en heeft ze ons zeer snel verlaten.
  • Ohnee, sad.gif dat is dubbel zo heftig. Onze eerste dochter haar hartje was in de buik gestopt met kloppen. Zonder enige waarschuwing, oorzaak, reden..

Ik weet precies hoe jij je nu voelt. De pijn is ook niet te beschrijven. Mocht je ooit er over willen praten stuur me maar een pb.
  • Pfff verschrikkelijk.. een kindje die zo welkom was zomaar weg sad.gif heel veel moed en sterkte. Ik kan me niet voorstellen hoe het is om zulk verdriet te moeten dragen sad.gif sadhug.gif
  • Verschrikkelijk nieuws. cry.gif veel sterkte in deze moeilijke periode.
  • Veel sterkte. De hemel is een engeltje rijker dat heel hard hier gemist wordt.
  • Twee dagen voor de uitgerekende datum is mijn prinsesje thuis.
    Niet in haar wiegje maar in haar kleine roze huisje is ze nu thuis.
    We missen haar zo 😢
  • Veel sterkte! Het is niet te begrijpen dat je zo laat nog afscheid moet nemen van uw kindje. Er zijn geen woorden voor.
  • Heel, heel veel sterkte! sadhug.gify sadhug.gif sadhug.gif
  • Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat er weinigen zijn die dit moeten meemaken... Het is zo hard om te overleven...
    We missen ons meisje verschrikkelijk...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld