Welke kaas voor kaaskroketen?

• Ik zou graag zelf een keer kaaskroketen maken en heb ook een recept maar hier staat niet in welk kaas ik moet nemen. "goedafsmakende kaas" zelf heb ik niet echt veel verstand van kazen en weet dus ook niet welke goed afsmakend is en ideaal voor kaaskroketten.
    Welke gebruiken jullie? Recepten mogen ook altijd gedeeld worden. thumbup.gif
  • Met welke kaas maak je kaassaus? Die zal je vermoedelijk wel lekker vinden, die kan je meestal ook gebruiken voor kaaskroketten.

In principe kun je gelijk welke kaas gebruiken, ik ben op de website van La Vache Qui Rit wel eens een recept tegengekomen. In de Flair van vorige week (of twee weken geleden ponder.gif ) stond een recept om kaaskroketten met camembert te maken, zag er ook lekker uit en niet moeilijk.
  • thanks, ik ga dat eens proberen.

Kaassaus maak ik nooit omdat mijn man dat niet lust blush.gif
  • Ik heb ze onlangs gemaakt volgens een recept van Komen Eten die ze daar blijkbaar heel lekker vonden. Dat was met oud brugge kaas. Bij mijn zijn ze nu wel mislukt.. Omdat ze in dat recept kippenbouillon gebruikte, wat ik al heel raar vond.. Maar heb het er wel in gedaan, en eens de saus gemaakt was heb ik ze rechtstreeks in de vuilbak gegoten, zo'n stank van die kippefond, ni normaal!

Maar is volgens mij voor de rest wel lekker hoor met Oud Brugge!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld