verjaardagsfeest BBQ?

• Hallo,

Zondag gaat het verjaardagsfeestje voor onze 2 meisjes door. (verjaren eind juni en begin juli)
    We hadden een BBQ met taart achteraf gepland, maar de weersvoorspellingen geven kans op buien, bewolkt, 20 graden en redelijk wat wind.
    Zouden jullie de BBQ laten doorgaan (buiten of binnen eten?)?
    Alternatieven?

Graag jullie reacties.

bedankt!
    Vanne
  • Wij zaten dit weekend met hetzelfde probleem.

Bbd begon wel pas tegen half5, 5uur. Al hele tijd zon,dus ik zet buiten de tafels al klaar(papieren tafellakens met een mooie loper met bloemetjes erop) en natuurlijk,half uur later begint het te genieten.

Ook even totaal geen zin meer, maar toch maar wat afgewacht en iedereen laten komen, en uiteindelijk altijd buiten kunnen zitten nog.

Je kan misschien nog tot zaterdagmiddag wachten voor je beslist, en dan op de buienradar naar de weersvoorspelling kijken?

Want er staat 10keer op een dag iets anders op,dus week vantevoren weten ze het echt nog niet wat voor weer het gaat zijn.

Hopelijk kunnen jullie bbq'en en hebben jullie een fijn feestje!
  • Hier zaterdag ook het feestje voor onze kleinste meid. Ook BBQ. Ik zal waarschijnlijk tot 's middags wachten om de tafel te dekken. Maar het gaat zowieso BBQ zijn. We hebben ook een springkasteel gehuurd dus hopelijk een beetje droog!
    Veel succes
  • 2-tal weken terug ook bbq gepland voor verjaardag kinderen. we waren met 25 mensen in totaal. Het is droog gebleven, maar we hebben wel niet buiten gezeten wegens te frisjes. Is wel niet zo leuk dan voor de persoon aan de BBQ (afwisselend mijn man en ik) omdat je dan echt wel niet bij het feest betrokken bent. als de gasten buiten zitten, kan je tijdens aperitief toch nog beetje meepraten of zo.

maar 't was toch leuk. weinigen hadden al geBBQd dit jaar, dus dan is het weer eens nieuw om dit te eten hé.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld