Stoomkoker

• Wie heeft er lekkere recepten en tips voor het koken in een stoomkoker? Vooral vegetarische gerechten of gerechten met vis interesseren ons...Aangepast door Mienisback op 19/05/2012 15:36
  • Niemand??
  • Mja, dan maar zelf wat uitgeprobeerd...

Aardappeltjes, zalm voor mij, kip voor het ventje...bloemkool en brocolli...Enkel de kaassaus apart gemaakt...En moet zeggen het heeft gesmaakt...

Vandaag 2e poging...maar nog wat aan het zoeken naar inspiratie...
  • Goh ja, om er echt complete gerechten in te maken weet ik het ook zo niet. Ik gebruik het gewoon om aardappelen en groenten in de stomen. Geen compleet menu.
  • ik gebruik hem eerlijk gezegd nooit meer. je mag het nog goed kruiden, vindt het nogal 'smaakloos'.
    veel beter iets in de oven, heb je ook geen vet voor nodig, maar de smaak is veel lekkerder, vinden wij.
    en bovendien gaat het vlugger, want (misschien ligt het aan ons toestel) ik vind toch dat het allemaal lang moet koken (bv. bloemkool, aardappelen, enz...)
  • Hoi,
    Gisteren frietjes gegeten, dus ja...geen stoomkoker gebruikt...
    Vandaag weer en het smaakte ons wel ja...heb wel het sausje apart gemaakt en lekker gekruid...so...Maar vlees en vis smaakten toch heel lekker...

Tot nu toe nog tevreden...wink.gif

Groetjes,

Mien
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld