Seb actifry of Philips Airfryer

• Heeft er iemand 1 van deze toestelletjes om frietjes e.d. te bakken met 1 lepel olie?

Zo ja, welke heb je en wat heb je er al allemaal in gemaakt. Is het lekker?

Ik overweeg zo'n aankoop, maar aangezien het een duur toestel is.

Op internet vind ik nogal tegenstrijdige beoordelingen.

Weet iemand trouwens waar ik zo eens frietjes zou kunnen proeven die gemaakt zijn in zo'n toestel?
  • Ik heb een Airfryer en zou niet meer zonder kunnen. De frietjes zijn echt heel lekker met 1 of 2 eetlepels olie. Wij bakken er ook kippenvleugeltjes en kroketten in.
  • Ik heb de Airfryer en gebruik het voor alles. (ook voor kroketjes etc)
    Ik vind ze heel lekker. Als je diepvriesfriet neemt, is het wel te zien welk merk je neemt want dan zit er ook veel verschil op van smaak en hoe lang ze er in moeten.
    Ik ben er heel blij mee maar ik heb voorlopig twee kids die nog klein zijn. Ik denk als ze groter worden dat ik nog een tweede portie zal moeten opzetten terwijl we aan het eten zijn want het enige minpunt is vind ik dat er weinig in kan.

Heb wel ook afgewogen of ik voor een seb of airfryer ging voor ik hem kocht. Wat bij mij toen de doorslag gegeven heeft is dat het bij de airfryer blijkbaar minder lang duurt om iets in klaar te maken.
  • airfryer

Heb sinds twee weken een airfrijer heb reeds paar maal ovenfrites gebakken.Mora kroketten gebakken en soucijzen broodjes afgebakken
    Heb ook appelbollen gekocht bij de banketbakker en opgewarmd, hier moet ik nog wel mee experimenteren De firma Mora verkoopt kroketten,
    bitterballen etc. speciaal voor de Airfrijer Let op het symbooltje
    op de verpakking hug.gif
  • hier al 2 jaar de airfryer en kan ook niet meer zonder, wij maken altijd dingen van verse patatjes:( heb nog nooit diepvriesfrietjes gedaan hierin)

onze dingen zijn:

frietjes
    blokjes
    blokjes met rozemarijn
    en elke winter nu dus ook nog altijd blokjes van butternutpompoen (mijn dochter noemt ze toverfrietjes)

ook kaaskroketjes uit aldi , viandel en loempia
    maar ook verse saté van bij slager zijn er lekker in

(zo vlees is wel zelden want ik vind dat zo voorgebakken vlees wel durft roken vb de loempia dan)

hier vooral voor de aardappeltjes thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld