saucijzenbroodjes

• Ik wil graag saucijzenbroodjes zelf gaan maken.
    Maar zou ik bv een aantal kunnen klaarmaken en tot de volgende dag in de koelkast bewaren en ze dan in de oven doen?
    Ik wil ze dan bv 's avonds (weekend) gaan eten als tussendoortje en de volgende dag bv bij het middageten. (in het weekend dan he)

Hoelang en op hoeveel graden moeten ze in de oven?

En zou het ook lekker zijn als je er bv een fijngesneden uitje met champignons door het gehakt mengt?

En moet je er eigeel overheen smeren?
  • Qua vulling kun je van alles doen en naar eigen inzicht. je krijgt dan niet de traditionele saucijzenbroodje.
    Maar uitje, champignions waarom niet?Alles kan

Zal denk ik zo'n 20-25 minuten in de oven moeten en denk om en nabij 200 graden

Dit soort bladerdeeghapjes, altijd bestrijken met ei

Zou persoonlijk de broodjes voor de volgende dag in de vriezer doen: bladerdeeg heeft nogal eens de neiging 'kleffig'te worden als het lang ligt.
    de broodjes voor dezelfde avond zou ik de vulling al eerder klaar maken en vlak voor etenstijd vulling in het bladerdeeg, dichtmaken, ei erop en in voorverwarmde oven
  • ik zou inderdaad de vulling maken en bewaren en de bladerdeeg in de vriezer houen tot je ze wil gaan maken.ik heb dat eens gedaan met ontdooide bladerdeeg en kan je vertellen, dat was een ramp...
  • Bedankt voor de tips.

Ga ze vanmiddag klaarmaken. Kunnen we ze al even proeven. En dan gewoon het mengsel voor morgen bewaren en dan de bladerdeeg uit de vriezer doen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld