panini broodjes

• hallo,

ik heb zo'n grill gekocht waar je oa croques, vlees, enz... kan in bakken.

nu hoorde ik dat je daar ook van die oven-broodjes met bv. beenham of kaas of zo kan in klaarmaken.

misschien domme vraag: maar moet je dan eerst nog die broodjes in de oven afbakken??? of steek je ze er 'rauw' in??

alle andere tips zijn ook welkom!
  • Dat vroeg ik me in het begin ook af wink.gif
    Ik steek ze er niet afgebakken in, dus "rauw".

Ik eet het graag met kip, mozzarella, kruiden an ananas. Mmmm, ik denk dat ik weet wat ik morgen ga eten bigsmile.gif
  • wij hebben ons vorige week ook zo ene gekocht
    er zat een cd met recepten bij van "den piet huyzentruyt"
    maar moet die nog es bekijken
    De gewone croques zijn alvast super lekker erin
  • je steekt die er idd gewoon in, hier ook favourite met mozarella, pesto, tomaat en serrano ham mmmm
  • hier kopen we altijd die van delifrance broodjes met kruiden, die maak je ongebakken klaar met :

vb: groene pesto, kipfilet, zongedroogde tomaatjes en parmezaankaas broodje dicht en ongeveer 4min tussen de grill
    mmmmmmmm tongue.gif
  • heb ondertussen de dvd van 'piet' bekeken, en inderdaad, ze zeggen het niet, maar aan het filmpje te zien zijn het 'rauwe' broodjes.

bedankt voor de tips alvast. we zullen zeker eens proeven, ziet er hééérlijk uit... (jammer dat ik geen broodjes in huis heb, anders hadden we vandaag zeker al eens gesmuld!)

wel een dvd met vééél uitleg... plots zwiert piet er een bloempot bij en zegt hij doodleuk dat je geen bloemen of kruidenpot bij de grill mag zetten... bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld