kookboek stijl-visie Pascale Naesens

• Hallo,
    Ik ben grote fan van de kookboeken van Pascale Naessens, heb ze ook alle 4. Ook de theorie van de voedselzandloper probeer ik te volgen. Heeft er iemand tips welke nog leuke kookboeken zijn? Niet te moeilijk, snel klaar en dus beetje in die lijn? Heb al gedacht aan gezond genieten van Amber Albarda, iemand ervaring mee?
    groetjes,
  • Hey,

Pascale Naessens haar gerechtjes zijn inderdaad heel lekker. Ik zou het wel niet te ver doordrijven, je hebt je pasta en aardappeltjes och nodig om echt evenwichtig te eten.
    Ik ken iemand die het echt resoluut volgde en die dus in het ziekenhuis is beland.
    Grtjs
  • Amai, ik wist niet dat Pascal Naessens zo'n visie had. Heb al regelmatig haar kookboeken gezien maar gewoon altijd genegeerd omdat ik dacht dat het weer van hetzelfde was. Google heeft me nu anders geleerd smile.gif
    Ik ben erg fan van die methode en weet voor mezelf dat het ook echt werkt. Het probleem is altijd het volhouden en het feit dat ik het gewoon beu ben na een tijdje. In je gewone dagelijkse recepten de koolhydraten schrappen wordt op den duur ook zo "saai".
    Die van haar lijken precies wel wat leuker. Ik ga dus zeker een boek kopen.
    Kookboek tips heb ik niet, maar bedankt voor de info, ben weer gemotiveerd smile.gif
  • Hey,

Ik drijf het echt niet te ver door hoor, ik volg het zo een 60 a 70%, verder eet ik heel gewoon. Ik vind het gewoon superleuk om te neuzelen in kookboeken, daarom zoek ik nog leuke gezonde kookboeken.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld