Hello kitty cutter - dringend!!

• Hallo, ik ben dringend op zoek naar een hello kitty cutter, om cakejes te verdieren.
    Liefst met relief, maar mag ook gewone cookie cutter zijn.

Online vind ik het wel, maar ik zou ze graag dit weekend al hebben voor het feestje van dochter.
    Normaal gingen we prinsessen cakejes maken, maar ze zou enorm blij zijn moesten het toch hello kitty cakejes worden wink.gif

Iemand een idee waar ik dit kan vinden? Regio leuven- hasselt en alles wat er tussn of rond ligt

wave.gif
  • Hey,

ik heb er ook zelf naar gezocht maar niet gevonden. Ik veronderstel dat het is om rolfondant uit te steken? Ik heb het toen opgelost door een kitty figuurtje over te tekenen op karton en zo rond het karton te snijden in de rolfondant. Daarna afwerken met strikje. Oogjes en zo met eetbare inkt
  • Al eens bij Alice Délice gaan kijken? Ik weet wel niet of er één in je buurt is, kan je eens nakijken op hun website. Ik ben nu niet zeker of ze het hebben, maar ze hebben wel vaak zo'n dingen in hun kinderafdeling, en vermits Hello Kitty nu nogal hip is (ik vind het persoonlijk verschrikkelijk, maar soit wink.gif) bestaat de kans wel dat ze het hebben!

Succes ermee!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld