Hello fresh

• Hello fresh

Heeft iemand ervaring met Hello Fresh? Wij hebben via familie zo een box kunnen proberen (vakantie en vergeten stop te zetten) en het beviel ons wel maar om dar nu elke week te eten... Is het gemakkelijk om vb maar 1x per maand een box te bestellen of hang je er eigenlijk een beetje aan vast? Werkt het met domiciliering of vooraf betalen?
  • Wij hebben nu al zo'n 3 boxen gehad. Wij vinden het ook gemakkelijk. Via de site kan je inloggen en dan kan je alles zelf bepalen. Je kan de levering ook op pauze zetten, als je eens een week geen box wil krijgen, dat gaat allemaal. Je kan ook de gerechten in je box kiezen. Het betalen werkt via domiciliëring. Je kan alles ook dadelijk stopzetten als je helemaal geen boxen meer wenst te ontvangen.
  • Als je je aanmeld moet je minsten 2 boxen bestellen voor je je lidmaatschap terug kan opzeggen.. Dat is zowat de enige verbintenis denk ik. En idd, via de site kan je alles goed beheren, welke box, wanneer, op welke dag,... Er bestaat nu ook een app van.
    Wij doen het ongv 1 keer in de maand. Echt goedkoop is het niet, maar ik vind het leuk om nieuwe recepten, smaken, ingrediënten te ontdekken op die manier smile.gif !
  • Ja, daarom doen wij het ook. Beetje variatie in ons eten brengen smile.gif
  • Wij hebben een paar boxen gehad. Je moet wel een beetje opvolgen inderdaad of je goed afmeldt. Ik vond het alleraardigste dat alles in huis en je niet moet nadenken en naar de winkel gaan om eten te kopen en te verzinnen.

Soms is het super lekker, soms is het niet lekker... onze kinderen lusten behoorlijk veel, maar ze zijn eigenlijk toch meer fan van " mijn" eten smile.gifMaar soms gaat het gemak van de mama voor:))
  • Wij hebben het gehad, maar zijn ermee gestopt na een paar dozen. Elke keer wel een recept dat we echt, echt niet lekker vonden... Wij eten nochtans veel. En ik vind het vrij prijzig voor wat het is.

Wat wij doen om variatie in ons eten te brengen: een weekmenu opstellen, en er bij dat opstellen de kookboek bijnemen. Zo een alternatievere, met veggie gerechten (easy peasy-reeks, voor de kenners), of gewoon eentje van Jeroen Meus of de Boerinnenbond. Zo variëren we, al hebben ook wij wel onze klassiekers (Thaise groentecurry, mmmm!). En daarna is het gewoon zaak om op basis van het weekmenu het lijstje voor de winkel te maken. Pakt maximum een halfuurtje per week (en dat is dan vaak omdat je niet kan kiezen tussen recepten die er goed uit zien, haha), en kost je minder dan Hello Fresh. wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld