Goede cava

• Goede cava

Kent iemand lekkere cava om te schenken op doopfeestje ?

Dank je
  • Hangt beetje van je budget af. Je hebt cava van 4,5-15€/fles.
    Wanneer is het feestje?
    Als je in de buurt van Makro woont, is het interessant de aanbiedingen in de gaten te houden. De non ultra plus brut van codorniu vind ik persoonlijk lekker. 2 dozen van 6 flessen voor 72€ (6€/fles normaal dubbel prijs)
    Als je echt grote hoeveelheid nodig hebt, kan je ze steeds bellen en soms krijg je dan een hoeveelheidskorting...

Succes

Ter info. CoDorniu classico staat tem 16/10 in aanbieding bij Makro 35€/6 flessen.
    Ik zou als tip de brut nemen aangezien die over algemeen meest gesmaakt wordt door mensen in tegenstelling tot de (demi)sec's die zoeter zijn
  • Zelf drink ik niet, maar als we een verjaardagsfeestje doen hebben we vaak Martini Brut en dat gaat er bij mijn familie altijd heel vlot in smile.gif Freixenet en Codornu zijn hier ook al gepasseerd. Net als Deus, maar dat is geen cava, dat is bier die op champagnemethode gebotteld is (mijn man had dat gekocht voor het als we kraambezoek kregen). Voor veel mensen een verassing, maar werd ook wel vlot gedronken. Denk wel dat het ongeveer 13€/fles was in de Carrefour.
  • Bij ons in de familie drinken we graag Bernard Massard (brut)

Zelf drink ik ook heel graag martini royale. De rode is ook lekker met een schijfje appelsien erin smile.gif
  • Codorniu of gran baron .
  • Gran baron kan voor sommigen iets te brut zijn.
    Ik zou voor de recoda kiezen, ook van Colruyt.
    Echt niet duur en heel lekker en geen migraine achteraf
  • Codorniu staat nu ook 50% in Delhaize!
  • Hoe lang duurt deze promotie dan ga ik ook eens gaan zien
  • Mas pere is ook lekker. Kan je kopen in de colruyt!
  • Ik zweer tegenwoordig bij de schuimwijn Clairette De Die, ik ga ook niets anders meer kopen dan dat haha! Niet duur, maar erg kwalitatief naar mijn mening!

Te vinden in de Colruyt en in de Delhaize, maar in de Delhaize durven ze tot €2 per fles meer vragen, ik dacht dat het in de Colruyt rond de €5 was.

Veel plezier gewenst!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld