Tanden wisselen

• Tanden wisselen

Dochter van bijna 4 jaar heeft precies een losse tand staan. Ik vind dit precies zo vroeg. Dacht altijd dat dit rond 6/7 jaar was..
    Ze is niet gevallen ofzo op die tand, toch niet recent..
    Nog vroege Wisselaars? Nu durft ze precies niet meer eten... Ze begon te Wenen tijdens het eten. Het is zo dat ik het ontdekte, ze had pijn aan haar tand zei ze...
  • Met vijf zijn er al veel kinderen die wisselen.(toch op school van mijn dochter) 4 komt volgens google ook voor, al is het natuurlijk vroeg.
  • een vraag voor de tandarts lijkt me dat? met 3 jaar, want bijna 4 is dus 3 jaar, vind ik dit extreem vroeg.

• Op welke leeftijd kreeg ze melktanden? Hoe vroeger ze melktanden krijgen, hoe vroeger ze ook tanden wisselen meestal. En meisjes wisselen sneller dan jongens over 't algemeen.
    Onze dochter wisselende haar eerste tand toen ze 5 jaar was, maar haar beste vriendinnetje wisselde al verschillende tanden toen ze nog maar 4 jaar was. Het kan dus zeker wel.
  • Liesl ik ging dit idd ook aan de tandarts vragen. Mijn man moet binnenkort toch gaan, dus hij zal de vraag stellen.

Els op 6 maanden had ze haar eerste tandje

Ik heb hierover ondertussen nog een met haar juf gesproken, gezien ik 100% zeker wou zijn dat het niet van te vallen is. Ze is idd niet gevallen en haar juf heeft het al eerder gezien. Bijna 4 is idd nog 3. Ze word 4 in november.
    Ik moest gisteren ook bij de huisarts zijn en heb het hem ook gevraagd. Hij zegt dat hij het nog al gehoord/gezien heeft. Dat het wel eerder uitzonderlijk is maar het wel degelijk kan.
    Bedankt voor de reacties wink.gif
  • Eerste tandje op 6 maanden is ook vroeg, dus het lijkt mij niet onlogisch dat ze zo vroeg is met wisselen!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld