craniosynostose

• Ook ik heb vermoeden dat zoon wigschedel heeft

Beste mama's
    Ik ben 12/12 bevallen op een prachtige ogenschijnlijke gezonde zoon, maar het eerste waar de gynaecologg ook naar keek was de vorm van zijn hoofdje. Toch werden we gerustgesteld, niks aan de hand. Toch viel het ook mensen in onze naaste omgeving op. Hij heeft ingevallen slapen en een heel spit voorhoofd van bovebaf gezien. En voor-of zijzanzicht valt niks te doen. Ik ben zelf door googlen bij trigonocephali uitgekomen. Ik hoop nog steeds dat hij het niet heeft, maar als ik foto's zie op internet van anderen dan herken ik mijn zoontje hierin.
    Grtjs een bange mama
  • Opetatie

Onze dochter wordt volg week gezien door dr baert uz gent.
    Jullie goede ervarkng met hem en hoelang duurt zo n operatie en het herstel?

Bedankt
  • Craniostenose

Mijn zoontje 5 jaar is woensdag voor de 2de maal geopereerd door dr baert in uz gent,
    Doordat zijn schedelnaden steeds weer dichtgroeien,en hersendruk te hoog werd.
    Was zeer zware operatie..
    Hij had ook een bootschedel.
    Wij zijn tevreden over dr baert!
  • Trigonocefalie

Hey mama's, ons zoontje heeft trigonocefalie, een wigschedel met puntig voorhoofd dus. Hij zou in oktober geopereerd worden door dr. Baert. Wie wil ervaringen uitwisselen? Bedankt alvast!
  • Trigonocefalie

Dag Sandrina
    Mijn zoontje wordt eind september geopereerd in Leuven. Je mag me gerust mailen.
    Grtjs
  • Hallo,

Wij kregen vrijdag de diagnose bootschedel bij ons zoontje. Hij is nu 6 weken. De neuroloog gaf ons nog niet veel informatie, maar wij zitten met heel wat vragen. De operatie zou worden uitgevoerd in UZ Gent en ook bij ons werd dr Baert als neurochirurg genoemd. Iemand van jullie die me kan zeggen wat de operatie juist inhoudt en aan welke leeftijd werd jullie kindje geopereerd?

Een ongeruste mama
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld