Uitgerekend voor 2/06/2018

• Klopt ! Veel te lang wink.gif
    Het zal hier een eind-juni of begin juli baby worden, dus ook dat is nog even afwachten
    Ook wat voorgeschiedenis dat ervoor zorgt dat we extra voorzichtig zijn... En helaas is mijn vorige gyne gestopt, anders had hij er ons wel vroeger tussengenomen, maar nu is het inderdaad gewoon beurt afwachten smile.gif
  • Hoi! kan iemand mij toevoegen aan het fb groepje aub? smile.gif Het lukt me niet om een pb te sturen naar de oprichtsters shocked.gif Mijn naam is S a n n e D e W a e l wink.gif
  • @sanne Ik vermoed dat het niet lukt omdat je niet ingelogd bent maar op anoniem staat? Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd... Ik hoop naar de juiste, want er waren er enkele met dezelfde naam smile.gif Als we vriendjes zijn kan ik je toevoegen aan het groepje en zal ik je terug als vriend verwijderen.
  • Uitgerekend voor 30/06 geen idee of ik mij dan best bij het juni of juli groepje aanmeldt wink.gif
  • Geen idee of iemand hier nog volgt maar ik ben ook uitgerekend voor 16/06/2018. Zou me graag toevoegen aan een FB groepje indien ik welkom ben.

Groetjes!
  • Je mag mij gerust een PB sturen met je naam & omschrijving van je profielfoto.
    Dan voeg ik je toe op FB en aan het groepje smile.gif
  • Juni 2018

Hey dames,

Graag zou ik me aansluiten.
    Momenteel ben ik 15 weken zwanger. Dit is mijn 2de zwangerschap (1ste is geëindigd in een miskraam).
    Ons kindje is dus weldegelijk gepland en gewenst.
    Maar de laatste dagen voel ik me zo depressief. Ik huil voor het minste en voel me over alles onzeker.
    Ga ik wel eens goede moeder zijn? Ga ik het wel allemaal aankunnen?
    Stel voortduren alles in vraag. Is onze relatie wel goed genoeg? Is dit kindje wel echt gewenst? Ga ik het wel graag zien?
    Pfff... ik word ambetant van mijn eigen negatieve gedachten en schaam me er enorm over.
    Mijn man had een voorkeur voor een meisje en we verwachten een jongen. Geregeld laat hij zijn teleurstelling blijken, dat maakt het er allemaal niet gemakkelijker op.
    Is dit iets wat normaal is? Hebben jullie er ook last van? Wat als dat kindje voelt dat ik mij zo ongelukkig voel.
    Ps: terwijl ik dit typ, moet ik de tranen van de zoveelste huilbui weer bedwingen.

Liefs
  • Hallo @'Elsie vdb'

Die hormonen doen iets met je lijf he... Ik heb er zelf geen last van, maar je bent zeker niet de enige met dergelijke gevoelens. Al blijft dat vaak wel een taboe... Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je erover kan praten en hulp zoekt als het echt te erg wordt. Een vriendin van mij heeft 2 keer een zware depressie gehad tijdens haar zwangerschap. Bij de geboorte van haar kindjes waren die negatieve gevoelens (gelukkig) plots weg als sneeuw voor de zon smile.gif

Als je wil aansluiten bij ons facebook-groepje mag je me steeds een privé-bericht sturen met de link naar je facebookprofiel (of je naam en beschrijving van je profielfoto). Dan kan ik je toevoegen aan ons geheim groepje, daar wordt iets drukker gebabbeld dan hier.
  • Hoihoi
    Weet niet als hier nog gelezen wordt? Hier uitgerekend voor eind juni.
    Ik vraag mij beetje af wanneer jullie alles plannen/regelen...
    Hebben jullie vb al gekeken voor doopsuiker, geboortekaartjes?
    Gaan jullie eens langs bij de mutualiteit? Zijn er dingen die ik al moet aanvragen?
    Wanneer leggen jullie de geboortelijst?
    Ik denk ook al eens na over de babyborrel. Zou dit willen doen om wat minder volk thuis over de vloer te krijgen. Maar wanneer geef je dit? Als de baby 1 maand is of twee maand of...? Wil het niet te laat doen want dan zal er toch nog veel volk thuis op bezoek komen denk ik?
    Misschien allemaal onnozele vraagjes maar hier bijna aan de 20 weken en ik heb het gevoel dat er al veel meer geregeld had moeten zijn?
  • @sara Hier ook nog niet veel geregeld hoor... Maar ik begin ook het gevoel te krijgen dat ik dringend eens in gang moet schieten smile.gif Babyborrel hebben wij vorige keer 2 maanden na de uitgerekende datum gepland, maar nu valt dat midden in de grote vakantie dus ik weet nog niet wat we juist gaan doen... Te snel na de uitgerekende datum zou ik persoonlijk niet zien zitten omdat de eerste weken toch wel zwaar kunnen zijn en je je ritme nog wat moet vinden.

Wil je bij in het facebookgroepje? Dan mag je mij een privé-bericht sturen met de link naar je facebookprofiel (of je naam met beschrijving van de profielfoto zodat ik de juiste toevoeg)
  • Hoi allemaal

Hier uitgerekende datum 24/6. Babyborrel en doop staat vast, alsook gisteren doopsuiker gaan kiezen.
    Van de andere kids zelf gemaakt, maar met een baby'tje in huis heb ik niet echt het gevoel dat ik op het gemak doopsuiker zou kunnen vullen 😊
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld