Uitgerekend voor 2/06/2018

• @mamadaan , da's goed nieuws!
    Zou het kunnen dat je het vriendschapsverzoek van Reeses nog niet gezien hebt? Anders kan ze je niet toevoegen aan de groep.

Ik merk wel dat het veel makkelijker is deze zwangerschap 'verborgen' te houden dan de vorige. Nu ook geen vrouwelijke collega's meer, dat zal ook helpen.
    Ik heb wel een dilemma: de volgende keer dat ik mijn baas zie - en waarschijnlijk over de projecten van volgend jaar ga spreken, is de dag dat ik 's avonds voor de eerste echo ga. Ik zou het zowat verspilde moeite van ons beide vinden om een gesprek te hebben terwijl ik belangrijke info voor de planning achterhoud, maar ben anderzijds ook bang voor wat er gebeurt als ik die avond slecht nieuws zou krijgen.Aangepast door Dakota op 19/10/2017 13:02
  • @Dakota ik vind het nu juist veel moeilijker om het geheim te houden! We hebben er ook nooit een geheim van gemaakt dat we liefst 2 kindjes willen, dus mijn omgeving verwacht het al heel lang. Ik zie en voel gewoon dat ik helemaal word gescreend als ik een glaasje alcohol afsla... Hier op 't werk hebben we deze week ook een lange termijnplanning gehad aangezien 1 collega er andere verantwoordelijkheden gaat bijkrijgen omdat daar nu meer ruimte voor is in ons team. Ik heb me echt heeeeeel erg moeten inhouden om te zeggen dat ik volgende zomer wellicht een heel aantal maanden afwezig ga zijn. Maar ik vind de 1ste echo toch ook cruciaal. Als die goed is mogen al wel meer mensen het weten maar nu ben ik toch voorzichtig. Al heb ik al aan verschillende vriendinnen en een dichte collega mijn mond voorbij gepraat tongue.gif
  • Ah, ja, ik bedoelde verborgen houden voor collega's en zowat verdere familie.
    Nu ik erbij nadenk: voor de rest weet de kine het al (relevant voor de behandeling), mijn ouders en broer en schoonzus, jullie, sommige mensen van mijn dansles en op nog mamagroepen, haha. Tsja, gewoon geen zin om excuses te moeten verzinnen, maar professioneel vind ik dat wat moeilijker liggen.
  • @mamadaan ik heb je wel degelijk een vriendschapsverzoek gestuurd. Ik heb er terug eentje verzonden . Als we fb vrienden zijn kan ik je toevoegen smile.gif
  • Fb groepje

Goeiemorgen dames!

Eerst en vooral een dikke proficiat allemaal! 😊

@Reeses en @Senna87 ik heb jullie een pb trachteb sturen voor het fb groepje maar ik krijg telkens een foutmelding...
    Ik denk dan ook dat jullie niets ontvangen hebben? πŸ€”

• Hallo ! Nee ik heb nog niets ontvangen !
    Probeer nog eens ☺️
    Proficiat trouwens !
  • Gelukt 😬
  • Liefst naar reeses sturen dames.Ik ben uit de groep gegaan omdat ik een miskraam had...
  • Vandaag mijn 1ste echo gehad! Het hartje klopte maar het vruchtje was te klein voor 8 weken dus ben een weekje terug gezet. Ik weet nochtans precies wanneer mijn eisprong was dus het maakt me weer een beetje ongerust. 3 lange weken wachten tot de volgende echo...

• Fb groep

Dag Reeses hoe heet je? Dan voeg ik je zelf even toe. En hoe noemt de groep?
  • Hallo dames, ik wil me zeer voorzichtig toevoegen.
    Ik had donderdag geheel onverwachts een positieve test in de hand.
    Ik dacht dat ik de week ervoor mijn maandstonden had gehad ?!?!
    Vrijdag naar de dokter geweest en ik heb maandag resultaat. Spannend ...
    Ik stuur berichtje naar @Reeses voor het gb groepje
  • @mamadaan Ik heb je een prive berichtje gestuurd. FB groepje kan je niet vinden aangezien deze (nog) geheim is smile.gif
    @Lynntjen ik heb ook naar jou een berichtje gestuurd.
    @Ellemie1978 Mag je niet wat vroeger terug gaan ? X
  • @Reeses Ik had @mamadaan al toegevoegd aan het FB-groepje smile.gif

Ach het is nu toch gewoon afwachten. Als ik al vroeger zou mogen teruggaan en alles is ok, ben ik misschien weer voor even gerustgesteld maar toch ook niet voor lang bigsmile.gif Omdat ik al 39 ben, stelde de gyn voor om de volgende echo op 10 weken te doen, dan kan ze ineens ook al bloed afnemen voor de NIPT. Dan heb ik tegen de 12-weken echo meteen al de resultaten van de NIPT. Nadeel is natuurlijk dat het nog lang wachten is maar voordeel is wel dat er normaal gezien op 10 weken al veel meer te zien is. Ik vind trouwens dat de tijd toch wel sneller gaat als er al een kleintje rondloopt in huis wink.gif
  • Dag dames

Ik ga zo meteen naar spoed want ik denk dat ik een miskraam heb...
    Gynaecoloog gebeld en moet naar spoed. cry.gif
  • Oh nee ? Ik hoop op toch nog goed nieuws !
    @Ellemie1978 Ah dank je , ik zit niet elke dag op 9 maand. Ik kom thuis en ik kan wel terug slapen surprised.gif Al dat wachten ik word er gek van !
  • Hallo allemaal,
    alweer een tijdje geleden dat ik hier ben langsgeweest,
    dat komt omdat het echt superdruk is op het werk, en daarnaast ben ik gewoon CONSTANT doodmoe..

Ik voel me zoooo mottig elke dag.. ik kijk al zo lang uit naar een zwangerschap,
    en nu het eindelijk zover is, kan ik er niet eens goed van genieten..

Hier weten mijn ouders, broer en zijn vriendin, en mijn vriend zijn pa het al zo'n 2 weken,
    mijn vriend kon niet zwijgen tongue.gif

Intussen hebben we onze eerste echo al achter de rug, en deze was heel goed!
    mooi kloppend hartje gezien, en perfecte grootte voor hoever ik ben ^^
    Dat was echt een geruststelling, want ik was zooo bang dat er geen kloppend hartje zou zijn..
    Na 16 maanden proberen nu eindelijk raak, het lijkt nog steeds niet reeel surprised.gif

Nuja, ik ben dus niet zo actief hier (of op het fb groepje),
    maar zal wel de nodige updates steeds brengen ^^
  • Dag dames,

Het was dus idd een miskraam. cry.gif Ik keek er zo naar uit!
    Mijn dochter is ook van juni.
    ik wens jullie een zeer fijne zwangerschap toe.
  • Hoi iederee, ook bij lang geleden dat ik rven kwam piepen. Was hier heel druk en loop steeds te piekeren over zwangerschap. Heb me nog gn sec echt zwanger gevoeld...
    @Reeses ik heb je ookberichtje gestuurd voor het fb groepje.

Nog goede 2weken en mag erug op echo. Maar maandag ga ik bellen want vrees da ik met infectie zit...
  • Ik kom hier voorzichtig al eens piepen. 20 oktober positief getest, maar kan pas eind november voor eerste echo.
    Ik wacht nog even af met mij aan te sluiten in het fb-groepje, tot ik net iets meer zekerheid heb blush.gif
  • Proficiat alvast ! Die eerste echo is altijd zo lang wachten he !
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld