Uitgerekend voor 2/06/2018

• Het is idd al wel wat hoger he? Wanneer mag je nog eens bloed laten trekken?
    Bij mij was het ook ineens serieus gestegen he, van 190 naar 1900 vorige week en we schelen een dikke week... nog niet te veel panikeren dus...
    Al begrijp ik je wel hoor, ik had hetzelfde...
  • Welkom aan de nieuwe dames en proficiat!!!

Sorry iedereen voor de titel van de groep, ik wist niet dat dit zo ging verschijnen en ik kan het ook niet meer aanpassen disappointed.gif
    Ik wilde het aanpassen naar uitgerekend voor juni 2018 maar dat gaat dus niet.

Mss dat we binnenkort toch een geheim Facebook groepje starten (is veel makkelijker) en dan maakt het niet meer uit he smile.gif
  • Ik heb net mijn resultaat van mijn bloed. Was maar 75 sad.gif volgende week terug !
  • @Vive Ik ga geen bloed meer laten trekken. De dokter vond het ok zo dus nu is het aftellen naar de 1ste echo.

@Reeses Das inderdaad ook niet hoog maar jij was ook nog niet ver he. Op de papieren van het labo die ik kreeg staat voor 4 weken hcg 10 - 750. Zit dus heel veel verschil op.
    @Senna87 Ik zie ook een streepje hoor! Ben je nog voor je NOD?
  • Nod was vandaag
  • Allereest, proficiat aan jullie allemaal! Ik kom hier voorzichtig als eens piepen. Had gisterennamiddag tegen alle verwachtingen in een positieve test. Had al een hele week zoveel rugpijn en buikpijn, ik dacht echt dat mijn regels er aan kwamen. Gisteren leek ik wel griep te hebben. 1dag na nod, tegen mijn principe in dan maar getest. En vrij snel 2 dikke strepen. Kan het nog steeds niet goed geloven. Ik dacht eens ik zwanger zou zijn, ik opgelucht zou zijn. Niets is minder waar. Ik heb zo'n schrik dat er iets misloopt. Zal pas gerust zijn na de eerste echo denk ik. Dinsdagmiddag mag ik bloed laten trekken. Afhankelijk van de uitslag maak ik een afspraak met gynaeco. Wat spannend allemaal. Ik kan het echt nog niet goed vatten. Ik ben zo blij maar durf niet euforisch te zijn.
    12/6/18 is mijn vermoedelijke bevallingsdatum
  • Gisteravond de bloedresultaten gekregen van de dokter en het ziet er positief uit. Mijn dokter denkt een grote 6 weken al zou het in principe niet kunnen ( ik denk max 5 weken). De dokter zei me wel om mijn werkgever zo vlug mogelijk iets te laten weten want hij denkt dat ik heel vlug zal moeten stoppen met werken. Vroeger heb ik altijd gewerkt in een kindercrรจche en daar moest je onmiddellijk stoppen, maar Ik denk toch niet dat in de dienstenchequesector er veel onmiddellijk moeten stoppen. Ben al benieuwd hoe de werkgever zal reageren, ik heb een vermoeden dat die niet al te happy zal zijn. Een geheime facebookgroep zou inderdaad wel een heel goed idee zijn.
  • Ja laten we een fb groepje oprichten ๐Ÿ˜Š iemand ervaring mee ?
  • Wil eventueel 1 opstarten
  • Maar wil eerst zeker zijn dat niet iemand anders aln1 heeft aangemaakt ๐Ÿ˜‰
  • Voor zover ik weet niet . Ik zit nog nergens bij ๐Ÿ˜‚
  • Hihi. Zal er 1 aanmaken dan ๐Ÿ˜
  • @reeses ik heb minimaal 1 vriend nodig om meteen in de groep te zetten. Stuur je mij een.pb met je naam en omschrijving van je profielfoto
  • Dames als jullie mee in het fb groepje willen , stuur pb naar mij of Senna87 ๐Ÿ˜Š
  • Lieve mama's to be.
    Ik heb een geheime groep aangemaakt op FB.
    Als je hier lid van wil worden mag je mij of Reeses een PB sturen. Zodat we jullie kunnen toevoegen op FB als vriend, en zo kunnen toevoegen aan de groep.
    Gelieve hierbij je volledige naam + beschrijving van je profielfoto door te sturen.

• Ik heb een berichtje gestuurd naar @Reeses

Hebben jullie ook zo'n last van menstruatiekrampen? Ik heb soms echt pijnlijke krampen die tot in mijn rug trekken of lies trekken. Ik weet niet goed wat normaal is en wat niet. Is allemaal heel nieuw voor mij...
  • @meljodeb bij mijn dochtertje had ik daar super veel last van. Deze keer voorlopig niet...
  • Hoi iedereen

Ik kom me voorzichtig bij jullie vergezellen. Ik heb gisteren een positieve test gehad.
    Volgens mijn berekeningen is dit dus ook voor juni. Het joelt wel wat vreemd aan. Het is mijn tweede zwangerschap. We wilden wel een tweede kindje maar verwachtten niet dat het zo snel ging gaan. We zijn wel heel blij. Maandag even gyneacoloog bellen met vraag wanneer we mogen langsgaan.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld