Uitgerekend voor juni 2017

• Gefeliciteerd met je zwangerschap @ano smile.gif
  • dank je bigsmile.gif

ik vind het jammer dat ik beperkt kan reageren en het anoniem moet doen, maar ja ........
    wil zo graag vanalles posten frustraties, maar vooral vragen en advies, zo hebben ze ze vorige week bij de echo was toen 21 weken vastgesteld dat alles ok was, buiten het gewicht zat al op rond de 415gr en daar maakte ze een opmerking over dat het teveel was en ik minder moet gaan eten (vooral suikers dan) ikzelf ben al 12kg aangekomen horror.gif

Hoe zit het bij jullie ?
  • @ano ik denk niet dat je je zorgen moet maken rond het gewicht hoor! Ons beebje woog bij 20w 3d 382 g smile.gif
  • @ano, proficiat met jou zwangerschap! Hier is het stilletjes, de meeste zitten op de facebookgroep
  • dank je, ja is echt héél stil, ben deze week ook al enkele malen niet opgeraakt telkens ERROR, maarja

facebook heb ik niet smile.gif
  • @ano het forum was gehacked dit weekend, daarmee! Ik kon er ook niet op! smile.gif
    Het is hier inderdaad rustig maar ik zwerf hier nog rond, ben nog een forumbeest haha!
  • Haha toch iemand die eens komt piepen, hoe verloopt alles bij jou nu ?
  • Goed hoor, alles zijn normale gangetje buiten wat last van mije bkeken als ik teveel gedaan heb die dag. Dan kan ik niet meer recht uit de zetel. Maar dat nemen we er graag bij 😆. En bij jou?
  • hier alles vrij normaal, buiten het constante hongergevoel en zin naar eten, wel telkens ik iets te heftig doe last van harde buiken, bij laatste echo 14 dagen terug kreeg ik ook een harde buik, maar vond dat de gyn nogal hard duwde horror.gif
  • Ah heb ook al eens een harde buik gehad, eenmalig! En die zin naar eten heb ik ook.. Wil nu de hele tijd chocolade eten bored.gif
  • @ano hoe gaat het met jou? Waarschijnlijk ook al bevallen ondertussen? smile.gif
    Gek om de eerste pagina's te lezen van dit topic, en nu is iedereen zijn beebje er al ondertussen! baby.gif baby2.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld