Kletsen over de zwangerschap

• ons dochtertje doet het prima. <3
    echt een pracht van een kindje

ben dus dinsdag avond om 21uur binnen mogen komen. hebben ze me aan de monitor gelegd en een .... opgestoken ( vergeet heletijd die naam van die pil) buik is redelijk direct beginnen rommelen ben dan op de kamer mogen gaan liggen om toch wat te slapen. om 3uur nog eens aan de monitor buik was duidelijk in beweging geschoten. om 6uur zijn ze me komen halen voor het infuus. had ondertussen 1cm ontsluiting. om 11uur epuderale late zetten had nog steeds maar 1cm wel heel week. rond 1uur was mijn water gebroken (jezus wat een raar gevoel was dat tongue.gif ) rond half 3 had ik 3cm opening. kwart voor 3 kreeg ik toch serieuze steken rechts in mijn onderbuik epuderale leek niet meer te werken en zag het echt niet meer zitten om 5 voor 3 keken ze dan nog eens omdat ik het niet meer hield en een druk voelde alsof ik naar het toilet moest werd plots geroepen 'haal de gyne en gauw want ze moet NU bevallen ik zie het hoofdje al!' mocht dan al wat mee duwen en de gyne had zijn handschoene nog niet tegoei aan of ons meisje was er al bigsmile.gif om 15 u 01 goofy.gif
  • Geniet ervan Sigrid
  • Ons meisje is vandaag doodgeboren.
    Oona is met haar 2960 gr en 50cm perfect, prachtig kind.
    Maar heeft niet mogen zijn!
    cry.gif
  • oh nee, Cinke, dikke knuffel en heel veel sterkte!!!
  • Cinke sterkte !! sadhug.gif
  • Cinke, heel veel sterkte!
  • Veel sterkte Cinke candle.gif
  • Veel sterkte Cinke!
    Dikke knuffel van ons sadhug.gif
  • Oh Cinke... Zat jij hier ook? disappointed.gif
    Hier ook nog eens veel sterkte gewenst sadhug.gif

Maar ook een dikke proficiat met jullie dochter/zusje! Er schijnt ongetwijfeld een prachtige ster aan de hemel nu!
  • Cinke sterkte! sadhug.gif
  • cinke,
    wat breekt mijn hart bij dat te lezen...
    ik wens jullie heel veel sterkte toe om dit verlies te kunnen plaatsen.
    Woorden schieten echt te kort.
    dikke knuffel!
    xxx
  • Ik kwam hier af en toe nog is piepen om te kijken wie er al reeds bevallen was en ik kon het niet laten om te reageren.

Cinke, dikke knuffel alvast voor jou sadhug.gif Woorden schieten inderdaad te kort!
  • Cinke, veel sterkte... zo oneerlijk...

cry.gif

Heb je zin in een babbel, je mag me altijd een pb sturen...
  • Cinke, sterke.. Daar zijn geen woorden voor..

Ik ben intussen met semispoedkeizersnede (kleine meid besliste 3 dagen voor de geplande zelf dat het tijd was, maar er was tijd genoeg om even te wachten op het team zodat het op het gewone tempo kon) bevallen van een inderdaad heel kleine fijne meid, net zoals de gyn gemeten had. Ze woog toen 2.3kg en was 43cm lang.
    Intussen heeft ze haar geboortegewicht terug en mogen we haar maandag mee naar huis nemen, na 14 dagen op neonatologie. Ze deed het meteen super hoor, echt enkel haar gewichtje was een probleem.
    Ik herstel maar traag van mijn keizersnede en het is erg vermoeiend om heen en weer te rijden, af te kolven,... maar dat heb je ervoor over he..
  • Ting 32 Proficiat met jullie dochter!

Hier is het druk hoor. Lotte weent soms de hele voormiddag, slaapt daarna 5u aan 1 stuk (omdat ze dan de hele vm moet inhalen) en eens ze dan weer wakker is, is er toch ook niet te veel goeds aan...
    Nie altijd gemakkelijk hoor. Het huishouden geraakt hier steeds meer achteruit dan vooruit.

Mijne man zijn geduld is al bijna op...Maar hij is dan ook nie rustig genoeg om ze te troosten. En ze voelen da he.
    Bij mij blijft ze dan wel efkes stil, maar van zodra je ze neerlegt... begint ze er weer aan.

Zo, k ga er weer eentje gaan troosten
  • Gaat het nu al wat beter Saartje met Lotte. Kan dat goed geloven dat het vermoeiend zo is en je huishouden achteruit geraakt.
    Hier gaat alles goed buiten dat Tibo dus blijven morsen als hij zijn flesje krijgt. Daar zit nog geen verandering in. Deze nacht heeft hij wel lang geslapen van 20u tot 3u content.gif Daarna pas terug wakker om 7u.
  • Veronique,
    Lotte haar huilmoment is verschoven naar de avond-nacht. Het wordt hier niet stil voor 1u-1u30. Ze valt nog steeds vlug in slaap op de arm, maar eens je ze neerlegt... gaan de ogen open horror.gif

Ze heeft een hekel aan zelf in slaap vallen, voornamelijk in haar bed dus. In haar park beneden lukt het haar al af en toe om alleen in te slapen overdag.

Verder gezellig druk hier. Gelukkig is t schoon weer nu, en kunnen de oudste 2 buiten spelen. K heb er dan eigenlijk gene kijk naar. (juist drinken en koeken geven goofy.gif )
  • Hier is het ook druk. Tibo heeft een paar lastige dagen achter de rug door de warmte. Hier op het appartement is het 's avonds altijd rond de 30 graden zelfs al de zonneblinden een hele dag naar beneden zijn. Volgende donderdag moet Tibo zijn eerste spuiten krijgen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld