De vrouw achter de mama

• Ik lees nu al geruime tijd mee, post nu en dan een reply, maar ik stel me steeds de vraag wie de vrouwen achter al die mama's in spe zijn.

Ik weet altijd graag met wie ik 'te doen heb', wie ik voor me heb. Dus hier: wie ik voor me lees smile.gif

Daarom deze thread met slechts één vraag: wie zijn jullie?

Ik zal mezelf al wat voorstellen.

27 jaar, een enorme flapuit en zeer dynamisch.
    Ik werk al zo'n drie jaar als adviseur bij een bank. Ik ben vrij ambitieus.

Mijn vriend en ik leerden elkaar zo'n dikke twee jaar kennen. Hij is vrijwel onmiddellijk bij me ingetrokken. Een jaar geleden kochten wij ons eigen huis. Een half jaar geleden besloten we aan kinderen te beginnen. Dit met de gedachte dat we zeker minimum een half jaar zouden moeten proberen (leek ons het gemiddelde). 't Was dan ook ongelooflijk verschieten, maar vooral onwaarschijnlijk dat het meteen raak was en dat tot nu toe alles perfect verloopt.

Mijn vriend is technisch vertegenwoordiger en is 1/4 van zijn tijd in het buitenland. Tot vandaag vind ik dat super. Zo af en toe enkele dagen tijd voor mezelf: de zapper in mijn handen, afspreken met vriendinnen, niet moeten koken, een huis die proper blijft zonder man wink.gif
    Ik hoop dat zijn afwezigheid met een baby niet te moeilijk voor me zal worden. Anderzijds zal dat extra quality time zijn tussen mijn dochter en ik.

Voila, dit is zowat heel kort wie ik en wij zijn. Graag hoor ik dat ook van jullie...Aangepast door Mish op 28/02/2013 19:27
  • Lange tijd afwezig geweest en dit is pas mijn eerste post blush.gif

Ik: 28 j.o., mama van een 3-jarige deugniet (terwijl ik hier zat te typen was hij van zijn speelgoedautootjes en -fietsjes een toren aan het maken om aan de koekjes bovenop de kast te geraken upset.gif ) en er is er weer eentje onderweg (hout vasthouden dat alles goed gaat! Altijd zo bezorgd tijdens de zwangerschap! )