De vrouw achter de mama

• Ik lees nu al geruime tijd mee, post nu en dan een reply, maar ik stel me steeds de vraag wie de vrouwen achter al die mama's in spe zijn.

Ik weet altijd graag met wie ik 'te doen heb', wie ik voor me heb. Dus hier: wie ik voor me lees smile.gif

Daarom deze thread met slechts één vraag: wie zijn jullie?

Ik zal mezelf al wat voorstellen.

27 jaar, een enorme flapuit en zeer dynamisch.
    Ik werk al zo'n drie jaar als adviseur bij een bank. Ik ben vrij ambitieus.

Mijn vriend en ik leerden elkaar zo'n dikke twee jaar kennen. Hij is vrijwel onmiddellijk bij me ingetrokken. Een jaar geleden kochten wij ons eigen huis. Een half jaar geleden besloten we aan kinderen te beginnen. Dit met de gedachte dat we zeker minimum een half jaar zouden moeten proberen (leek ons het gemiddelde). 't Was dan ook ongelooflijk verschieten, maar vooral onwaarschijnlijk dat het meteen raak was en dat tot nu toe alles perfect verloopt.

Mijn vriend is technisch vertegenwoordiger en is 1/4 van zijn tijd in het buitenland. Tot vandaag vind ik dat super. Zo af en toe enkele dagen tijd voor mezelf: de zapper in mijn handen, afspreken met vriendinnen, niet moeten koken, een huis die proper blijft zonder man wink.gif
    Ik hoop dat zijn afwezigheid met een baby niet te moeilijk voor me zal worden. Anderzijds zal dat extra quality time zijn tussen mijn dochter en ik.

Voila, dit is zowat heel kort wie ik en wij zijn. Graag hoor ik dat ook van jullie...Aangepast door Mish op 28/02/2013 19:27
  • Lange tijd afwezig geweest en dit is pas mijn eerste post blush.gif

Ik: 28 j.o., mama van een 3-jarige deugniet (terwijl ik hier zat te typen was hij van zijn speelgoedautootjes en -fietsjes een toren aan het maken om aan de koekjes bovenop de kast te geraken upset.gif ) en er is er weer eentje onderweg (hout vasthouden dat alles goed gaat! Altijd zo bezorgd tijdens de zwangerschap! )

Eerste is van een andere papa, lang verhaal en eigenlijk niet iets wat aan de grote klok mag blijven gehangen worden; hij laat ons wezen, en dat is het belangrijkste smile.gif Nu een gelukkig gezinnetje bestaande uit: mama, (stief-)papa, (bonus)zoon en baby 2 waarvan we pas bij geboorte gaan weten wat het is.

Hobbies? Veel te veel om op te noemen.
    Interesses? Net hetzelfde eigenlijk... goofy.gif

Persoonlijkheid? Redelijk goedlachs, speels, creatief, ... misschien soms een beetje geopinioneerd maar heeft altijd het beste voor met mensen, en zeer vergeningsgezind
  • Ik ben 31 jaar, word 32 in de zomer. Heb een kleutertje van 4 jaar en half en een zusje op komst, die vlak voor de zomer gaat geboren worden smile.gif
    Ik ben een thuisblijfmama. Voordien heb ik wat administratieve jobs gedaan maar eens ik zwanger was van de eerste had ik vrij snel beslist dat ik zou gaan thuisblijven.

Ik ben dit jaar 10 jaar samen met mijn man en volgend jaar gaan we 10 jaar getrouwd zijn. Dus wij waren maar een goed jaar samen als we getrouwd zijn maar ja, als het goed zit, waarom nog wachten hè?

Mijn man is arbeider/bediende in een biologisch bedrijf. Hij werkt heel lange uren en vaak ook in het weekend, wat wel zwaar is en nog zwaarder gaat worden eens er een 2de gaat bijkomen. Dus ik hoop dat hij in de loop van de jaren toch af en toe eens wat minder gaat werken.

Mijn hobby's zijn vooral goeie boeken lezen, uitstapjes doen met man en kind en tijd doorbrengen met mijn familie.

Ik ben een vrij moeilijke van karakter. Niet bij anderen maar bij mensen die ik heel goed ken durf ik soms wel eens koppig zijn of heel rap uitvliegen. Of rap op mijn teen getrapt zijn. Maar ik ben ook een goedlachs iemand hoor. Maar ja, eens je bij mij in een slecht daglicht staat, duurt het lang voor ik terug normaal kan doen.
  • 27 jaar, woonachtig in de Stille Kempen smile.gif

Ik heb twee stiefkindjes. De oudste is net 3 jaar geworden en is een hele flinke meid. Nooit last mee, luistert altijd supergoed, is een superkind om in huis te hebben en is in de wolken met de aankomende baby. De jongste is bijna 2 en is een grote deugniet! Ogen te weinig om hem in 't oog te houden. Hij is ook een echte knuffelbeer en kan je met één blik alle boosheid en slechtgezindheid doen vergeten. Ze zijn hier week-om-week. Hun papa en ik kennen elkaar reeds een zestal jaar (als vrienden uiteraard) en zijn nu ook getrouwd. Allemaal vreemd gelopen, maar we klagen niet smile.gif

Ik werk als bediende in de zelfde firma als mijn man, fulltime, maar ga 4/5e werken zodra onze Erwt er is. De bedoeling is om dat dan ook te blijven doen. In september 2013 of 2014 ga ik ook terug studeren. Dat is iets dat ik al lang wil, maar dat binnenkort eindelijk mogelijk zal zijn, dankzij mijn lieve man smile.gif

Mijn hobby's zijn lezen en piano spelen, hoewel ik aan beide minder toekom de laatste tijd wegens verbouwingen in ons huis.

Qua karakter lijk ik overeen te komen met Lesley: Ik ben zeker niet de simpelste, heb een uitgesproken eigen mening die ik te pas, en ook te onpas, verkondig. Ik maak enorm graag plezier, ben meestal heel vrolijk, hou van onnozel doen en zal voor de paar échte vrienden die ik rijk ben, de wereld verzetten.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld