stampjes

• Hallo iedereen

Ik maak me een beetje zorgen over de stampjes.
    Ik voel de baby wel stampjes geven maar dan wel heeeeeel laag, echt zo onder mijn buik.
    Toen dacht ik dat het de voetjes misschien wel waren van de baby maar blijkt volgens de gyn dat de baby met zijn hoofdje naar omlaag ligt.
    Nu ben ik bijna 23 weken ver en de stampjes voel ik nog steeds even laag en enkel en alleen maar als ik neerzit, als ik bv 's avonds neerlig in bed voel ik eigenlijk niets en dus kan mijn man nog steeds niet meegenieten van dit wonderlijke moment.

Kunnen jullie me een beetje gerust stellen?
    xxx
  • ik voel niets van stampjes ofzo enkel voel ik soms een gedraai lichtjes
    laatste echo lag hij dam ook met zen rug naar men buik mss vandaar.hoop dat hij toch snel draait dat ik syampjes voel en dat men vriend hem ook eindelijk kan voelen
  • @cindyke twaren misschien boksen die die uitdeelde met zijn vuisten
    ik denk hier gisternavond iets gevoeld te hebben maar toen ik er mij op concentreerde niks meer tja nog afwachten verder zeker is ook zo moeilijk omdat het een eerste is je weet gelijk nog niet zo goed wat je moet voelen
    grts
  • Cindy,
    Een baby in de buik kan met al zijn ledematen bewegingen maken hoor. De kans is groot dat het de handjes zijn die beneden zitten te boksen goofy.gif
    Weet je waar je placenta ligt? Want bij mijn vorige zwangerschap voelde ik mijn zoontje overal in de buik bewegen: vanboven, beneden, maar ook vooraan (ik zag mijn buik echt bewegen). Maar deze keer blijkt mijn placenta vooraan te liggen, en ik voel onze jongen ook vooral beneden. Hij ligt wel nog in stuit: met zijn voeten beneden. Soms krijg ik ook wel een goeie boks bovenaan, precies tegen mijn middenrif, als ik me buk om iets te pakken. Maar vooraan in de buik voel ik niks, 't is toch vooral helemaal onderaan gesitueerd. Mijn man heeft de beweging al wel gevoeld, maar inderdaad: vlak boven mijn venusheuvel.
    Misschien heeft het bij jou ook iets te maken met de ligging van de placenta? Oh ja, ik ben nu 22 weken.

Mie
  • hier ligt ons kleintje helemaal dwars niet in stuit of niet gewoon maar hij lag gisteren bij de huisarts echt dwars maar ja hij of zij heeft nog de tijd om zich goed te leggen he
    en tja die bewegingen zullen wel nog komen zeker
  • pfktugtpje

Ik heb niks met humor. Coaching is een serieuze zaak. Lachen doe je maar in de kroeg. Dit vind ik weer tcipsyh zo'n voorbeeld van grapjassen die het serieuze leven niet aankunnen .bah . Wanneer dringt het nou eens door dat het leven, zeker de zware dingen, er niet beter op worden door te lachen? Nederland, roert u!
  • pfktugtpje

Ik heb niks met humor. Coaching is een serieuze zaak. Lachen doe je maar in de kroeg. Dit vind ik weer tcipsyh zo'n voorbeeld van grapjassen die het serieuze leven niet aankunnen .bah . Wanneer dringt het nou eens door dat het leven, zeker de zware dingen, er niet beter op worden door te lachen? Nederland, roert u!
  • pfktugtpje

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld