sms voor aankondiging geboorte

• hoi,

als beebje geboren is, is het hier een gewoonte om vrienden/familie op de hoogte te brengen via sms'ke.

leek me leuk idee om hier sms'kes te verzamelen zodat je kan kiezen:
    leuk, origineel ?

zelf ga ik ns googelen
    vorige keer wou ik dit ook doen, maar omdat ik 5 w te vroeg was bevallen, had ik nog geen sms en heb ik iets heel gewoon moeten versturen

Dus : ideetjes : post ze hier!
  • Leuk idee Cindy, zal ook eens uitkijken... wink.gif
  • Bij onze Grote Broer hadden we ook geen smsje.

Bij ons meisje (6w te vroeg) hadden we:
    Omdat ik te vroeg ben geboren, zal ik nog even in de couveuse moeten wonen.
    Maar met mijn xx cm en xxxx gram ben ik toch al een ferm madam.
    Van mijn broertje W* mag iedereen nu weten dat zijn kleine zusje M zal heten.

Voor de geboorte van de kleine broer ben ik ook nog op zoek naar een leuk (liefst niet standaard) smsje.
    Ik lees dus graag mee!
  • Wij hebben voor onze derde spruit het volgende klaar in concepten:

Piep, mogen we even storen? Onze kleine broer/zus xxx is geboren!
    xx cm op het latje en xxxxg in zijn/haar bloot gatje!

groetjes
  • hier wordt het een sms'je uit naam van grote zus:

omdat mijn broerje/zusje nog niet kan praten en ik het tetteren niet kan laten, mag ik jullie hierbij laten weten dat hij/zij ... zal heten.

onze dochter tettert een hele dag door, dus vond het wel toepasselijk goofy.gif
  • dit was de onze bij de dochter:

kiekeboe , ik kom even storen want ik ben geboren , Runa zal ik heten en dat mag nu iedereen weten.
    mama en papa zullen heel goed voor me zorgen , en jullie zo vlug mogelijk een geboortekaartje bezorgen !

nu ben ik ook nog op zoek voor broertje aan te kondigen omdat de kaartjes soms op zich laten wachten en dan weten de mensen (de belangrijkste) het toch al he...

wave.gif
  • Ik heb es eentje gekregen en dat ging als volgt:
    na 9 maanden te hebben vastgezeten voor iets wat mama en papa hebben gedaan, ben ik nu vrij!
    En dan de naam en zo. Ik vond het erg leuk.
  • Ik heb het volgende gevonden op het internet:

- Hallo,mogen wij even storen? Er is deze morgend om ...(uur) een prinsje geboren! Iedereen mag het weten, ons baby'tje gaat ....(naam) heten!

- Koekoek, hier ben ik dan. Na lang wachten mag iedereen het nu wel weten, dat ik met mijn ...kg en ...cm voor de rest van mijn leven ...(naam) zal heten.

- Ja het is echt, mama heeft mijn huur opgezegd! Vanaf nu is het uit met de pret en slaap ik in mijn eigen bed! alles erop en eraan, nu enkel nog mijn naam:.....

wave.gif
  • 10 kleine teentjes, een klein beetje/een hele bos haar, met tranen in onze ogen kijken we ernaar. Met veel trots melden we jullie de geboorte van (naam), ... kg en cm groot!

Lang verwacht en nu eindelijk gekomen, het kindje van onze dromen!
    (naam) zal ik heten en dat mag nu iedereen weten. Ik weeg (gewicht) en ben (lengte) groot.
  • Dit staat bij ons klaar als smsje:

Negen maanden met drie in bed!
    Mama noch papa kreeg ik er uit gezet
    Daarom nam ik vandaag een besluit
    En kroop ik er uiteindelijk zelf maar uit
    naam, gewicht, cm
  • hoera! bij ons is het feest want de ooievaar is geweest. En weet je wat hij bracht? Een ... , wie had dat gedacht
    naam, gewicht, lengte

na een klap op mijn blote billen begon ik hard te gillen zodat ik u kan laten weten dat ik ... zal heten
  • Wij hebben als SMS-tekstje :

psst, mag ik even storen, ik heb zonet voor het eerst mijn stemmetje laten horen. Vanaf nu mag iedereen weten dat ik .... zal heten. Ik meet ... cm op 't latje en ... gr in mijn blood gatje.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld