slijmprop

• piep dames,

Ik ben vandaag 37 weken en 2 dagen, en heb deze middag mijn slijmprop verloren.
    Zijn er nog van jullie die al iets verloren zijn? of ben ik de enige

Ik wil graag weten of het gaat beginnen of niet maar ja dan kan nog aantal weekjes duren e?

hoe was het bij jullie eerste kindje?
  • hallo ik zit wil in het augustus clubje
    ik kan je wel mijn ervaring vertellen smile.gif
    bij mijn eerste ben ik de slijmprop op 39weken in stukken verloren en ben uiteindelijk bevallen op 40weken en 3dagen
    bij mijn tweede ben ik hem smorgens om 7uur verloren en 12uren later was ik bevallen smile.gif ik was toen 39weken smile.gif
  • dus bij je eerste nog meer dan een week rondgelopen? ik heb hem wel in een kwak verloren denk ik (sorry voor de beschrijving)Laat ons hopen dat het geen week meer duurt want het word groot kindje en de gynae zei al dat het beter voor mij was te bevallen op 37 -38 weken dus laat maar komen die weeen!
  • ja bij dochter verloor ik zo slierten slijm die wat rozig van kleur waren en dat een paar dagen lang
    bij mijn zoon ging ik naar toilet en na het afvegen had ik een grote prop met bloed en slijm en een uur later ben ik binnen moeten gaan smile.gif
    dan hoop ik voor jou dat het snel mag beginnen smile.gif
    veel succes !
  • ik heb ook bij het naar toilet gaan 1 grote klonter afgeveegd, heb nu wat pijnlijk steken als ik mij verzet maar kdenk niet dat dit echt weeen ofzo zijn he?
  • ik begin nu toch wel duidelijk rugpijn te krijgen en een zuerend pijn in onderbuik. maar mijn buik staat niet hard dus niet echt een wee denk ik.Herkennen jullie dit?
  • zo begon heb bij mij ook zo een zeurende pijn..
    zou gewoon eens een lekker ontspannend badje nemen of douche en kijken hoe je u voelt
    en misschien ook even naar de materniteit bellen kan zijn dat je mag langsgaan voor monitor smile.gif
    ik hoop voor jou dat het doorzet
  • nog steeds loop ik hier rond met dikke buik. Na gisteren 2 keer 1 uurtje harde buiken gehad hebben die regelmatig kwamen ( tussen 10 en 5 min) terug stil gevallen, ik verlies mijn hoop een beetje, had echt wel gehoopt dat dit het einde was en dat we onze kleine schat in onze armen konden houden!!
  • ai, Fimel, jammer he...

Zeker als er al zoveel tekenen zijn, dan verwacht je het echt wel ieder moment.

Nog een beetje geduld hebben (makkelijk gezegd he wink.gif )
    Je kindje zal er snel zijn thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld