Pijn laatste loodjes

• Ik heb sinds 31 weken last van mijn bekken, aangezien het allemaal nog wel ging, dacht ik oke... Laat het zo maar. Ik kan wel iets hebben, zolang me kleine maar oke is. <3 Die was op dat moment zeker oke.. Ik was 31 a 32 weken zwanger en toen was hij al aan de lengte van bijna 35 weken.

Nu ben ik al zolang aan het kwakkelen met vreselijke pijnen,.. In mijn bekken, dat uit zich in dat ik amper kan lopen en mijn rechter been niet meer kan optillen. Liggen is ook een ramp!
    Nu de laatste twee weken heb ik last van in het midden tussen mijn bekken erbij gekregen, diep in mijn onderbuik. En niet gewoon pijn, nee, echt ondragelijk. Ik heb daarom ook afgelopen vrijdag mijn gyno op gebeld. Mede omdat het samen komt met een vreselijke druk van onder de hele dag door, en voelt soms zelfs alsof het brangerig is van binnen uit. Buiten dat heb ik geen weeen en geen plens vruchtwater. Wel slijmerig vocht verlies. Vond ik het toch alermerend. (Bij mijn dochtertje, had ik ook geen plens vruchtwater, en wilden de weeen niet door zetten, dat ik na een weekend lang imgeleid ben) Maar de vrouw van het ziekehuis Bronovo die de telefoon op pakte zei; Neem maar 4 x perdag 2 paracetamolletjes en rust maar lekker uit het is gewoon indalings pijn. HALLO!! Ik heb twee andere kinderen lopen, en mijn huishouden en alles gaat door! Maar ze wilde me niet laten komen, sterker nog ik mocht niet eens komen. Inmiddels heb ik er ook buiten me bekken pijn en continu pijn in mijn onderbuikt en een drukkend gevoel vanuit het geboorte kanaal zeg maar ook nog lage rugpijn erbij.. Ik kan echt geen stap meer zetten, en zitten is ondanks mijn 3 kussens onder me ook niet meer te doen.

Heeft iemand van jullie dit ook gehad of raad?! nervous.gif Aangepast door quinty op 03/06/2012 20:37
  • zelf heb ik af en toe bekkenpijn, en sinds gisteren zo lage buik/bandenpijn - dus veel kan ik niet zeggen

wat ik wel kan zeggen : als het echt niet meer gaat , gewoon binnengaan! ze moeten iets doen als het niet haalbaar is! je moet toch ook niet constant af zien he!
    en als ze bij verloskunde niets doen, zou ik zelfs spoed durven binnen gaan (ofwel via huisdokter naar spoed) ofwel andere geanecoloog zoeken

maar constant pijn kan niemand verdragen-
    en het klopt, als je nog andere kinderen hebt lopen is alles niet zo evindent, anders kan je zeggen ik leg me een hele dag neer, gewoon nog paar weken platte rust, maar met rondlopende kinderen gaat dit idd niet.
    en zomaar zo veel medicatie nemen, ik ben er zowieso niet echt voor te vinden
  • Ik kan op dit moment ook niet meer, constant harde buiken, niet slapen en het ergste van al is de constante rugpijn. Ik kan niet meer deftig stappen, slapen, of zitten.
    Ik neem af en toe een dafalgan, maar probeer het zoveel mogelijk te vermijden
    Op dit moment zie ik het totaal niet meer zitten om zo nog 3 weken door te gaan...

Dus ik snap je volledig...
  • Ik snap je ook, kan ook nog maar heel weinig..Dat wat ik nog doe, moet vroeg in de dag, maar soms is douchen al teveel, dat sta ik krom omdat mijn liezen me gewoon niet kunnen dragen..(ben toch voor nu 11 kg aangekomen, op bijna 38 wkn, dus niet zo gek dacht ik) Ik vind mijn draai wel een beetje, omdat ik nog geen kindjes heb kan ik doen en laten wat ik wil, al wordt ik er af en toe wel een beetje depri van..Maar kan je helaas dus niet adviseren. Wel gek dat het Zhuis je zo afscheept hoor. Ze moeten patienten toch wel serieus nemen.. sad.gif
    We moeten ons er maar doorheen slaan he, en voor ogen houden waarvoor we het doen, want als ik daaraan denk dan ben ik voor ALLES dankbaar, zelfs de pijn!
    hug.gif Denk om jezelf, en probeer toch iemand te vinden die je klachten serieus neemt! sadhug.gif
  • als het echt niet te harden is zou ik toch naar het ziekenhuis gaan hoor mijn gyn zegt als er klachten zijn mag je altijd bellen en dan afkomen naar mij oftewel mag je altijd rechtstreeks naar de materniteit in het ziekenhuis gaan
    grts
  • @Cindy Bedankt voor je reactie

Ja, een beetje pijn is ook wel te verdragen maar dit is gewoon continu. En het voelt daardoor ook niet meer normaal. Maar probeer me eigen sterk te houden, alleen het is erg moeilijk. Toch ook omdat ik me gewoon zorgen maak om die kleine in me. Zonder kijken zeggen ze gewoon neem maar para'tjes. Nou ik zei al tegen die vrouw ik slik nooit iets tijdens de zwangerschap. Maar ze bleef stug volhouden, dus ik heb maar Ja en amen gezegt tegen haar. Maar intussen ben ik 4 dagen pijn en verdriet en zorgen verder, maar slik nog steeds geen pilletjes.

@Jessie1628 Bedankt voor je reactie

Ja,.. Het einde van een zwangerschap is vaak met kwaaltjes. Bij mij andere twee had ik ook hier en daar steken en pijnen rug, onderbuik, zij etc. Maar wat ik nu heb... Heb ik nog nooit mee gemaakt, merk ook op forum hier en aan reacties van de mensen dat niemand het zo heftig herkend. Zelfs voor mij is het nieuw, hoopte op iemand hier met de zelfde klachten.
    Ik wens je heel veel sterkte de laatste paar weken!

@ik Bedankt voor je reactie

Ja klopt,.. ALs je zonder andere kindjes bent, kan je je er veel beter doorheen slaan. Dan blijf je alsnoods hele dag op bedje liggen. Al is dat ook geen doen natuurlijk. Maar in mijn geval met eentje van 9 en eentje van 3 kan dat gewoon echt niet.
    Ja, snap ook niet dat ze het niet serieus nemen, het gaat toch om een klein kindje wat erbij betrokken is. En dan zomaar zonder te zien ofzo. Kijk als ik nou heel veel gezeurd had tijdens de zwangerschap, maar heb me er goed doorheen geslagen en maar 5 conrtoles gehad.. In deze afgelopen 9 maanden sad.gif wat ik ook al niet echt snap!
    Dus zo lastig was ik niet. En dan als ik op einde loop, en me zorgen maak schepen ze me bij Bronovo zomaar af.

@Sharon Bedankt voor je reactie

Ja,.. Wilde ook bij de gyna maar mocht niet, moest maar een paar pilletjes nemen (een paar horror.gif 4 x 2 paracetamollen per dag) Nou dan barst ik van de pijn, maar ga echt niks slikken. Jij Hebt een aardige Gyna geloof ik, of een beter ziekehuis. Die van mijn staan je niet zomaar toe. bored.gif vast veel te druk met koffie drinken ofzo.. Bij mijn eerste kind hebben ze me bijna 1 uur met pers weeen laten liggen, zonder dat ik mocht persen. En waarom ? Ze zaten in de lunch pauze... Zo is dus Bronovo, Kijk het verandert natuurlijk als je Maxima bent, dan staan ze netjes met zijn 10 in de rij.

@All hier is nog het zelfde.. moet morgen voor me 6e controle en laatste voor me bevalling. Heb de hele bevalling maar 6 controles gehad.. Vraag me ook wel af of het normaal is als je voor de 3e loopt. Maar goed,.. Bij mij is het zo.. Ik hoop dat mijn kleintje snel en veilig en gezond geboren word, en dat ik nog de kracht vind om het nog zolang als nodig vol te houden.

Voor jullie.. Nogmaals bedankt voor de reacties,.. Voor ieder die een beetje pijn hebt, kop op! hug.gif (Denk maar de pijnen kunnen altijd nog erger 'kijk naar mij') En er komt een mooi prachtig en gezond kindje van.. Wens jullie allemaal veel sterkte alvast! thumbup.gif Jullie kunnen het!!!
  • quinty.

ik herken het wel degelijk die heftige pijn van jou.
    ik heb het zelf ook, door je benen zaken als je een stap wilt zetten, drie x een stop maken als je de trap op wilt gaan om je kinderen op bed te leggen.
    die constante pijn bij je schaamstreek, met tussen door nor hardere vernijnige steken, als of iemand met een botte mes in je rug, lies, schaamstreek, buik en je stuitje steekt.
    huilend wakker worden in de nacht omdat je je weer om moet draaien, en doordat ga je er maar even uit. ik wel altans, ik moet dan echt even eruit.
    pfff ik ben nu bijna 36 weken, en heb ook 2 kinderen nog thuis. die worden ontzettend vervelend omdat mama niks meer kan.
    de oudste geeft zelfs de baby de schuld.
    ik wordt nu 28 juni ingeleid, maar daar is wel wat vooraf gegaan. ze namen en nemen nog niet mij serieus bij de verloskundige. naar een ziekenhuis gestuurd naar de gyno, nee niks aan de hand, hoort er allemaal bij. ik werd boos, maar m,n jongste was erbij dus kon niks zeggen verder.
    toen heb ik de stoute schoenen aan getrokken en zelf een ziekenhuis aan geschreven. die lieten mij langs komen, naar de fisio gestuurd met spoed voor een onderbouwing, en ik was alleen, dus heb ik gezegt, als jullie niks doen, trek ik 1 van jullie over de balie. DIT GAAT NIET MEER, ik zakte door m,n benen toen ik op stond, hij tilde me weer op de stoel, en daarom is die datum nu geplant. maar ja ben het er eigenlijk nog niet echt mee eens. maar het einde is nu wel in zicht.
    maar het wordt met de dag erger. pff cry.gif
    ik wens je zo veel sterkte meid en leef helemaal met je mee omdat ik weet wat je voelt.
    ik zal blij zijn als ons baby2.gif er is. pfff
    groetjes sharon
  • reactie van mij hier boven dit bericcht.
    ik zag net pas dat er nog een sharon is, anders kom je in de war misschien. blush.gif wink.gif
    gr
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld