junibeebjes

• dames,

de sint komt er aan
    en ik heb nog geen flauw idee wat te geven aan mn meid...ook omdat ze al zo veel heeft van grote zus...

wat geven jullie?
  • sarah: proficiat met de gezinsuitbreiding!

Het bekken valt hier heel goed mee. Heb andere kine en die is blijkbaar miraculeus goed. Ik ben wel erg moe de laatste weken. Ben wel blij dat ik nu eindelijk over halfweg ben; moet wel nog alles regelen: kaartjes, doopsuiker.. Heb het gevoel dat het bij de dochter allemaal al in orde was.

De dochter is wel wat ziekjes: aƫrosollen en een of andere afschuwelijk plakkend hoestsiroop (toplexil). Ze ziet er wel niet van af, hier is het meestal ziek zijn met de glimlach.
    Vraag me op zo'n momenten echt af hoe ik dat ga doen als er twee zijn. Stel je voor dat die tegelijk ziek zijn...
    Voorts is ze nog steeds kwiek klein ding: 9,5 kg; rondlopen; babbelen (op dit moment is wel iedereen 'papa' maar soit, dierengeluiden zijn ook erg populair)...

Cindy: wij kopen niks voor de Sint. Zolang ik me daar niet mee moet bezig houden, doe ik dat niet. Een postuur kan ze krijgen en die eet ik toch lekker zelf op smile.gif.
  • we zakken, we zakken we zakken!
  • Dag mama's,

Weer heel lang geleden dat ik 'hier' nog geweest ben!
    Jullie zullen het ongetwijfeld wel kennen: werk combineren met een gezin dat is... een gezellige drukte smile.gif

Hoe gaat het met jullie allemaal?
    Onze peuters zullen over enkele maandjes al 2 jaar worden!
    Wat gaat de tijd toch snel!
    Hebben jullie jullie kapoenen al laten inschrijven in een school

Hier genieten we volop van onze kleuter en onze peuter.
    Het is erg fijn om te zien hoe ze samen spelen, elkaar helpen en... samen een 'gesprekje' voeren!
    Blijkbaar hebben wij 2 mondige kinderen die houden van het gesproken woord.

Groetjes,
    Anneke
  • Dag dames

Even laten weten dat ik vorige vrijdag voor de 2e keer mama geworden ben. Maren is een maand te vroeg geboren (pre eclampsie dus ingeleid) maar is perfect gezond, 2,5 kg en 45 cm! De grote zus (nu ja, 10,5 kg en 78ncm ondertussen) is erg blij met de aanwinst.
  • Proficiat met jullie 2 de spruit, wendyo!
    Geniet ervan.

Hier ook een mini 21 maandertje. Kwinten is ondertussen "al" 83 cm en 9kg200

Verder gaat alles hier super. Wel ongeloofelijk druk zo full time werken en dan er alleen voor staan. Maar ja, ik heb hier geen plaats voor ne man wink.gif
  • hier ook n 22maandertje!

mn meisje zal altijd n prutske blijven denk k=
    10,250kg en 84cm

waterpokken net gepasseerd...
    en nu n hele week koorts gemaakt, uiteindelijk blijkt t de griep geweest te zijn...ze heeft moeten afzien ocharme

nu onze vakantie aan t boeken want in mei op vakantieeeeeeeeeeeeeeee jeaahhh
    nog snel even profiteren vooraleer ze 2j is he, want dan stoel betalen wink.gif
  • Alvast een grote Hieperdepiep gewenst aan de junibeebjes van 2012!
    Wat gaat de tijd toch supersnel!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld