gewicht na de bevalling

• Weekje na thuiskomt nog 5kg extra af dus denk nog een 10te gaan ong
    heb wel bijna totaal geeb eetlust dus dat zal er veel aan helpe;)
  • Ik ben al weer bijgekomen thumbdown.gif

Zat nog 1,5kilo van startgewicht een dikke week geleden(2weken na bevalling) en nu alweer een kilo zwaarder.
    Ik doe niets anders dan eten... Heel de dag door echt honger, en geen 'goestingskes'
    Doe mijn best om zo gezond mogelijk te eten, maar moeilijk hOor

Ik slaap op een dag 2x1,5-2u, en als ik veel geluk heb overdag ook nog eens 1,5u.
    Dat in combi met de bv zorgt ervoor dat ik mijn energie echt puur uit mijn voeding haal. En de energie om lekker en gezond te koken ontbreekt...

Op dit tempo weeg ik in september weer zoveel als voor mijn bevalling horror.gif
  • ier blijft de weegschaal ook rond de 87 kg hangen terwijl ik er graag nog zekers 20 kg af zou willen thumbdown.gif
  • Goede morgen iedereen,

Bij mij blijft de weegschaal ook hangen op + 4à5 kg. Maar we geven niet op, zou deze graag kwijt zijn tegen begin september (begin dan opnieuw te werken) en dan wil ik ook nog een kg of 3 extra kwijt zijn.

Dames hou de moed erin, we moeten het ook wat tijd geven he.

hug.gif
  • Goeiemorgend allemaal,

Hier dus een heel omgekeerd verhaal ivm gewicht.
    Ben daarnet op de weegschaal gaan staan en mijn gewicht staat op -22kg bigsmile.gif
  • Gewicht voor zwangerschap: 80kg
    Gewicht einde zwangerschap: 95 kg (weegschaal ziekenhuis)
    Gewicht bij thuiskomst: 's morgens net geen 84kg

Ik ben dus superblij dat het er maar 4 meer zijn. Maar mijn buik is wel nog wat opgezwollen. Denk wel dat dit door de keizersnede komt.
    We zullen het op 't gemakje moeten laten goedkomen terug.

Ik hield ook veel water op hoor. Heb daar nooit last in gehad, behalve dan dat ik de laatste week héél beperkt werd in schoenen/slippers-keuze en ik mijn ringen niet meer kon aandoen.
  • hier nog plus 5 kg nu een week na de bevalling
  • Gewicht begin zwangerschap: 62
    Gewicht einde zwangerschap: 74
    Gewicht 4d na bevalling: 64

Valt dus nog goed mee content.gif
  • Hier in totaal 23 kilo bijgekomen disappointed.gif , 5 dagen na de bevalling -7 kilo, nog 16 te gaan hhihihihihihihih wink.gif en liefst 24 kilo eraf om echt op mijn normaal gewicht te geraken
  • Hier bij begin zwangerschap 63,5. bij bevalling 85kg en nu na 2 weken half nog 75kg. dus nog een 13 kg te gaan. alhoewel er veel zeggen dat ik er niet zoveel kwijt moet wil ik ze wel allemaal weg. nog ff te gaan é.
  • Hier 1maand na bevalling 4kilo onder startgewicht bigsmile.gif (69 voor zw, 74 bij bevalling, nu 65)
    Ben content zo, er moet niks meer af.
  • Hier gisteren voor het eerst weer eens gewogen na de bevalling!

Voor de bevalling woog ik 58kg
    Net voor de bevalling woog ik 75kg
    En nu 3 weken na de bevalling weeg ik 67

Nu nog 7 kg eraf, en ik ben blij!

content.gif
  • Hey,

Ik woog voor de zwangerschap: 52kg.
    Op het einde van de zwangerschap: 68kg.
    Dus + 16kg.
    Na de bevalling: 60kg.
    Maar ik heb nog een enorme buik!
    Zo vervelend. Ik weet, ik ben nog maar 1 weekje geleden bevallen en mijn lichaam moet nog ontzwangeren...
    Maar mensen denken dat ik nog zwanger ben...
    Ik heb zo een corrigerend ondergoed gekocht (maaaaaaaaaaaaaan dat spant!), maar ik vind dat dit nog meer accentueert.
    Hebben jullie tips?
    Postnatale oefeningen? Wil die kilo's uiteraard ook zo snel mogelijk weer kwijt.

Vele groetjes,
    Sarah
  • 4 weken na bevalling (was 12kg bij) nog 1 kilo meer als startgewicht
    dus hier alles vlot weg
    maar wil er nog 5/6 extra af!
    buik is weg, maar buikspieren slap, niet strak
    dus daar moet nog aan gewerkt worden

weet wel uit ervaring eens als je stopt met bv, er weer aantal kilootjes bijkomen
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld