BORSTVOEDINGSVRAAGJE!!!

• borstvoedingsvraagje!!!

Hoi hoi dames,

Ik ben 12 juni bevallen. Zoontje is ondertussen 17 weken, en drinkt nog steeds volledige bv bij mij. Voor groentepap en fruitpap is het nog wachte tot hij 5 maand is wegens zijn koemelkallergie. Ik sta dus voor hem op een dieet!!! Maar sinds een paar dagen duwt hij enorm mee op mijn borst waarbij hij mijn tepel héél hard naar binnen zuigt en enorm pijn doet hierbij. Als ik zijn handjes wegneem protesteert hij enorm laat de borst los en schiet in tranen en wil niet meer voort drinken. Iemand hier ervaring mee????Waarom hij dit doet? Is telkens na de toeschietreflex.... Zou het kunnen dat hij enkel de volle stroom wil hebben, en na de toeschietreflex de melk te traag komt voor hem??

Kan iemand mij helpen.

Groetjes en een fijn weekend iedereen wave.gif
  • ik denk da m te gulzig is, dat het niet snel genoeg komt ofzo, en dat hij daarom vastgrijpt?
    heb je genoeg melk? is hij content na voeding?
    wat helpt om te kalmeren en meer melk te produceren is borstvoedingsthee van weleda.
    zelf drink ik zo 4 tassen / dag
    daarnaast neem ik nu ook homeopatische druppeltjes voor meer productie. (homeopaat samengesteld) maar hier is ze content, denk zelfs da ze niet zo veel drinkt
    smorgens kolf ik af, na de eerste voeding en dan heb ik na kwartiertje een 180ml.

ofwel een sprongetje dat hij maakt, en wil hij gewoon mama heel goed voelen? dan doen ze ook wel zo van die dingen
    maar duidelijk maken dat dat pijn doet
    ik herinner me bij oudste nog (maar toen was ze wel al wat ouder, ze had een tandje) dat ze eens goed beet...hallelja..maar dat heeft ze dan ook maar één keer gedaan wink.gif
    ik zou m dan van borsthalen tot m gekalmeerd is en opnieuw beginnen?
    doet m da bij flesje ook?
    hier begonnen met flesje, maar we hebben n weigeraarster...ze wil ni! enigste wa we kunnen doen is dagelijks fles aanbieden (maar meestal melk om weg te gooien, vandaar doe ik maar 30 in flesje
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld