verteringsproblemen

• verteringsproblemen

Hoi!!!
    Ik ben nu precies 7 weken zwanger van ons eerste kindje (als alles goed gaat)
    Ik weet niet of dit hier past of waar ik het moest zetten maar ik heb last van eten dat op mn maag lijkt te blijven liggen.
    Iemand die raad of tips voor me heeft?
  • Dag Vosje,

Je bent zeker ook welkom op ons facebookgroepje, Shila (ander topic) of mezelf eventueel een berichtje sturen.

Ik zelf ben heel misselijk, maar ben naar huisarts geweest. Heb primperan voorgeschreven gekregen en voel me stukken beter. (nog niet goed genoeg, maar al veel beter!)

• Licht verteerbaar voedsel eten..
    Niks met gas drinken en kleine porties hopelijk helpt dat al een beetje smile.gif
  • Mijn gyn zei gisteren: De hele dag door kleine hoeveelheden eten, geen grote maaltijden
    Eten waar je zin in hebt, niet enkel kijken of het nu super gezond is of niet
    beter enkel folium zuur nemen, geen algemene zwangerschapsvitamines (zolang je misselijk bent)

Het probleem is dat ik eigenlijk nergens zin in heb, en de hele dag door zo wat misselijk ben. Maar wat hier wel helpt, is gewoon droge corn flakes knabbelen. Te lang niets eten is bij mij een heel slecht idee, dan voel ik me echt heel slecht.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld