lijstje zwangeren zomerkindjes juli 2015

• @Mammie4 : veel sterkte meid. Het is inderdaad niet eerlijk. sadhug.gif

@princes : wel een beetje wrang gevoel nu natuurlijk maar echo gisteren was prima. Zitten goed op schema. Maar de angst zal blijven ... zeker na het verhaal van Mammie4 te lezen. Gelukkig heb ik ons kleintje deze morgen al terug gevoeld wat me weer even zekerheid geeft.
  • Hoi dames,

Vandaag 21 weken zwanger van ons tweede kindje. Deze week terug naar de gyneacoloog voor echo en controle. Graag zou ik ook aansluiten bij het FB groepje. Waar kan ik dit vinden?

Groetjes!
  • DAg Julie,

Stuur me een PB met je naam of Facebooklink. Dan nodig ik je even uit smile.gif
  • hallo meiden

hoe gaat het hier bij iedereen??

groetjes
  • Dat vraag ik mij ook een beetje af...
    Wij zijn opnieuw trotse mama en papa geworden op 26\06 van een flike jongen !
    Hij woog 3kg875 en was al 53cm lang love.gif
  • @Vespertine : een hele dikke proficiat meid
    Geniet nu maar van u klein spruitje xxx
  • Dag meiden,
    Ik kwam al vaker meelezen op 9maand.be en hoorde eigenlijk bij het september clubje maar nu kan ik hier komen melden dat ik voor de 2de keer mama geworden ben op 22-7-2015 van een 2de zoontje: Wolf
    Wolf is geboren op 32 weken zwangerschap en stelt het naar behoren goed.
    Ik ben thuis van eergisteren. De 3de avond terug in mijn eigen bed, dat is heerlijk maar ik voel me niet compleet nu Wolf nog in het ziekenhuis is. Gelukkig is het ziekenhuis maar op 5 min. rijden van bij ons dus ik kan er zo naartoe als ik wil. Ik heb nog een zoontje die 17 maanden word dus die heeft mijn aandacht ook nodig.
  • Rosie

Dag Mammie4,

Ik ben op 19 juli mama geworden van ons eerste kindje, een zoontje Loïc. Ik kan wel wat raad gebruiken van wat lotgenoten en zou daarom graag lid worden van het forum. Kan jij hiervoor zorgen?

Groetjes Rosie
  • Facebook

Allen,

Is er ook een FB groep voor tijdens de eenzame borstvoedingsuren?
  • @rosie ik zit sinds vorige week niet meer in het fb groepje.. wij zijn ons meisje tijdens de zwangerschap verloren maar ben wel in het groepje gebleven tot iedereen bevallen was.
    je kan mss iemand anders van deze topic is een privé berichtje sturen bv @elfjesmama die is nu beheerder ipv mij.. ik zal haar alvast een seintje geven dat je een berichtje gaan sturen.

mvg
  • Dag meiden,

Mag ik me ook aanmelden: hier bevallen van een zoontje op 22-7-2015. Het is mijn 2de zoontje. Op 2-3-2014 ben ik bevallen van mijn ander zoontje.
  • Dag Rosie,
    Proficiat. Een 1ste kindje is altijd spannend. Als je raad nodig hebt, vraag maar. Hoe stel je het? En de kleine man?
    Mijn zoontje is nog in het ziekenhuis omdat hij te vroeg geboren is.
  • @mamaFee : eerst en vooral een dikke proficiat met je zoontje
    hopelijk stelt hij het goed

ik zie dat jij u kindjes ook kort op elkaar hebt hier is dat ook zo
    was het bij jullie een bewuste keuzen ?

groetjes
  • Hey, sorry voor de late reactie. Van vrijdag is ons kleinste manneke thuis. Het gaat goed.
    Het was een bewuste keuze om ze snel achter elkaar te hebben. In november heb ik een BBZ gehad. Nu was ik zwanger in de 5de ronde. Bij ons eerste was ik in de 1ste ronde al zwanger.

Hoe gaat het bij jullie? Ook een bewuste keuze? Het is wel best heftig. Gelukkig is mijn vriend nu 2 weken hier, hij heeft verlof love.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld