Wat is dit?

• Wauw Shila je kan er wel heel nuchter bij blijven hoor..

Moest ik mn kindje verliezen, hoe pril ook, zou ik daar toch behoorlijk kapot van zijn.

Ik begrijp dat je natuurlijk liever een gezond kindje hebt dan een problematische zwangerschap en mss ook een kindje met gezondheidsproblemen. Ik hoop iig dat je vrijdag goed nieuws krijgt, het lijkt mij iig een vechtertje.
  • @Shila: ik hoop op goed nieuws vrijdag. Ik kan je redenering op zich wel volgen, maar die geldt niet voor mij!
    Wij doen zo ons best om zwanger te worden en nu ik het eindelijk terug was, wil ik langs geen kanten dat het mis gaat. Natuurlijk heb ik rationeel liever dat het mis gaat nu dan later in de zwangerschap. Maar ik heb echt schrik voor morgen, ik wil niet nog een miskraam. Zo voel ik me er bij. Je ziet dat mensen kunnen verschillen he, maar alle begrip en respect voor andere denkwijzen!
  • Hey, ja ik respecteer je mening natuurlijk, maar ik zei het maar voorzichtig omdat je hier soms wordt afgeschoten met sommige uitspraken smile.gif
    Ik heb 50% kans dat het blijft maar daar zijn ook de nodige risico's aan verbonden (toch nog miskraam, constant bloedingen, vroeggeboorte, platte rust, en niet kunnen genieten van je zwangerschap...) ik heb daar die 50% daar dan toch niet voor over! stel u voor je moet bevallen op 25 weken, ok levensvatbaar, in couveuse voor weken, wrs een aantal operaties, constant aan kabeltjes en machientjes, je leeft op die moment nog maar ziekenhuis en thuis, terwijl ik ook nog andere kindjes heb, blijft het goed gaan of moet je mss toch na een paar weken vechten van je kindje het laten gaan... ( dan is mijn redenering nu, tis nog heel pril en dan is het zo mss beter ) ik snap ook als je bv heel moeilijk zwanger geraakt enzo dat je dat er mss wel voor over hebt en dat begrijp ik ook!!!
    Daarmee ik ben daar echt heel nuchter in, ook omdat ik dit ongeveer via mijn zus heb meegemaakt, zij moest een dood kindje van 17 weken op de wereld zetten....
    Dat verdriet wil ik mezelf en men gezin besparen...
    (Bedankt dat ik effe men mening hier mag zeggen zonder daar veroordeeld voor te worden!!)
  • @Shila: ik veroordeel je zeker niet! Iedereen zijn mening en gevoelens en dat respecteer ik.
    Dus ik duim voor je dat het goed nieuws is dat dat ook goed zal en mag blijven de ganse zwangerschap.
  • juist terug van de gyne..
    Alles zag er dik in orde uit zei ze, ik ben gewoon minder lang zwanger dan dat de banner aangaf, zo'n berekeningen kloppen bijna nooit zei ze..
    Ik heb op maandag 28/10 men eisprong gehad dus soms kan het dat je pas na een dag of 2/3 echt bevrucht bent..
    Nu ben ik dus volgens de gyn haar berekeningen 5w5d en daar kwam het vruchtje ook mee overeen, het was 2,5mm dus goed en het hartje klopte ook heel goed.
    De bloedklonter dat kan nog alle kanten uit gaan..
    We bekijken het nu per 14dagen, maandag 9/12 mag ik terug op consultatie.
    Ze was helemaal positief en had deze wending niet verwacht omdat ik volgens de berekening dinsdag al 6weken was...
    We duimen op het goede en bekijken het nu keer per keer
    bevallingsdatum is van 22/7 naar 27/7 opgeschoven.
    candle2.gif
  • Leuk lichtpuntje Shila ! Super meid content.gif thumbup.gif
  • Goed nieuws voor je Shila! Hopelijk blijft het de goede kant uit gaan,is iig leuk dat je zoveel op controle kan dan ben je zelf ook wat gerustgesteld. hug.gif

En wist niet dat het zoveel kon schelen zeg je uitgerekende datum, das toch meer dan 2 a 3 dagen verschil dan?
  • Ja eitje kan langer onderweg zijn he, het was ook nog echt heel klein hoor..
    Volgende echo zal het beter te zien en te meten zijn en dan word datum mss nog aangepast..
    Dus over 11dagen terug da ga wel snel zijn nu..
  • en hoe gaat het verder? ik ben je verhaal aan het volgen.... candle.gif
  • had maandag (09/12) dus terug echo, zou dan 7w1d moeten zijn en dat was ook zo!!!
    Echo was super goed, baby goed gegroeid 1,1cm en de bloedklonter was kleiner geworden en al voor een deel door het weefsel opgenomen.
    De gyne zei dat alles er perfect uitzag!!
    Hartje ook horen en zien kloppen en het ging goed vooruit bigsmile.gif
    Volgende echo is op 13jan voor nekplooi-meting, moest me geen zorgen meer maken zei ze...

Ben wel super blij dat alles ok is!
    Dus vanaf nu kan ik echt beginnen te genieten van men pregnant.gif

Wij gaan het hier ook pas tegen de familie vertellen na 13jan als we de resultaten weten, toch om maar voorzichtig te zijn.
  • ohh super!!!

hier weet iedereen het ook al:) niemand had het zo snel verwacht zelfs wij niet smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld