Wat is dit?

• Ik heb terjuist toen ik recht stond een kleine bloeding gehad..
    Ik voelde het er echt uit lopen, heel mijn onderbroek vol bloed redelijk veel...
    Wat moet ik nu doen?
    Moet normaal over 2weken naar gyn, momenteel zit er op het ziekenhuis geen gyne, morgenvroeg pas om 09.00..
    Ik wil niet echt naar spoed hollen omdat ze daar niet echt vriendelijk zijn.. En mss is het niets... Iemand hier ervaring mee??
  • Euhm ik zou me haasten naar spoed awe.gif
  • Jama kunnen ze nu al wel iets zien?
    Nu heb ik niets meer, geen buikpijn ofzo of krampen...

Pfff
  • eens bellen nr de materniteit in het zknhuis ?
  • Hoi shila
    Ik zit bij het mei clubje maar reageer ff omdak net hetzelfde heb meegemaakt een 3 tal weken geleden. Begon ook ineens te lopen bij mij..ook vrij veel.
    Heb direct naart ziekenhuis gebeld om te horen wat ik best kon doen en daar zeiden ze toch dat ik best ff kon komen..beter ne keer te veel int ziekenhuis staan dan ni gaan en dan iets voorhebben.. n
    upset.gif
    Maar mss kunt ge ff gewoon bellen naart ziekenhuis en is horen wa ze zeggen?
  • Ik ga morgenvroeg naar de gyn, zit vanaf 9u..
    Heb juist effe op internet gezeten en het kan echt vanalles zijn..
    Internet is een slechte dokter, je leest zoveel.

Morgen ben ik ook 6weken en dan zien ze mss al iets
  • Persoonlijk heb ik ook niet zo'n goede ervaringen met 'spoed', maar als je echt ongerust bent dan zou ik het er op wagen. Als je geen krampen hebt zou ik nog niet teveel panikeren, bij sommige vrouwen komt bloedverlies denk ik wel voor.

Op bijna 6w is het denk ik nog te vroeg om hartactiviteit te zien, maar ik kan mij vergissen. Misschien kunnen ze een bloedafname doen om te zien of je HCG nog ok is?
  • En Shila weet je al iets?
    Hopelijk is alles goed thumbup.gif
  • Nee niet goed, moet sebiet bellen voor bloeduitslag..
    Er zat een grote bloedklonter in men baarmoeder en dat was niet goed..
    Nu begrijp ik wat mensen bedoelen met gyne's die slechte uitleg of maar half zeggen hoe het staat.. Het zal wrs op een miskraam uitdraaien ze gaf me niet veel goede hoop.

cry.gif
  • juist gebeld hcg stond 2900, dus eigenlijk aanvaardbaar voor 6 weken.. Ze wist het zelf niet, moet vrijdag terug op controle... disappointed.gif
  • Wil je even een hart onder de riem steken...

Bij de zwangerschap van inze dochter had ik ook een enorme bloeding op 6w4d, en dan zeg ik echt enorm, het liep zo uit me en het hele toilet zat vol (sorry voor de details). Wij zijn meteen naar spoed gegaan en daar bleek ik ook een grote bloedklonter in ln baarmoeder te hebben, net langs het vruchtje. Het kon alle kanten op volgens gyn. Moeten rusten, maar ze voorspelden nog heel veel bloed... Bij ons is het echter wel goed gekomen, dus het kan wel... sadhug.gif
  • Veel sterkte shila! Hopelijk krijg je vrijdag pos nieuws te horen!
  • Ja hier ook grote bloedklonter naast vruchtje..
    Ik heb effe kunnen uithuilen bij mijn ventje en ik ben heel reƫel dat de kans bestaat dat we gaan moeten afgeven..
    Wij zijn wel optimistisch ingesteld dus als dit vruchtje het niet moest halen dan proberen we gewoon voor de volgende keer..
    Als het misgaat dan moet het zo zijn, liever nu dan dan dat ik nog een paar weken verder ben.. (Wil hier niemand mee tegen de schenen stampen maar zo denk ik gewoon)..
    Ik hoop ook het beste en dat ons klein hummeltje het haalt!
  • veel sterkte, shila sadhug.gif
  • Shila ik hoop dat het toch nog goedkomt sad.gif sadhug.gif
  • Ik hoop het ook maar dan hoop ik ook dat het gezond is..
    Begrijp me niet verkeerd maar als je al zo vol zenuwen aan een zwangerschap moet beginnen.. Das niks voor mij das pure stress..
    Gyne had gezegd als ik ondertussen moest beginnen bloeden dat ik dan direct mocht langskomen.. Heb men eigen Terstraks al superdik maandverband aangeschaft want moest ik een mk krijg dan kon ik wel hevig bloeden (ben Erop voorbereid)

disappointed.gif
  • En Shila weet je al iets meer ? candle.gif
  • nee niets, niets van bloeding ofzo gehad ondertussen..
    Vrijdag mag ik direct na het school ('s morgens) doorkomen naar het ziekenhuis naar de gyne.
    Ze ging dan terug kijken, maar eerlijk gezegd ik heb er echt geen goed oog in, en moest toch bv het vruchtje goed zijn ik heb eigenlijk geen zin om een heel zwangerschap plat te gaan liggen en altijd als ik iets heb om dan direct naar spoed te rijden ofzo.. Ik heb hier al 2 kindjes rondlopen he.. (Sorry als dit voor sommigen cru overkomt maar ik heb daar echt geen zin in, ik heb al 2 super zwangerschappen achter de rug, telkens van de 1e en 2e keer in verwachting, en nu weer trouwens dus ik kan echt wel zwanger geraken enzo maar nu heeft effe moeder natuur niet haar best gedaan..)
    Ik ben er trouwens ook al een beetje over, wete ik heb gisteren ook geen hartje gehoord eigenlijk niks gezien en het feit dat ik maar 6 weken ben.. Dit maakt het gemakkelijker voor mij of het te aanvaarden.. Moest ik nu 15weken zijn dan zou het een heel ander verhaal zijn eh begrijp me niet verkeerd.. ik ben gewoon heel rationeel!!
    Maar het neemt toch niet weg dat ik hoop dat alles 100% is en dat ik een gewone zwangerschap ga hebben..
    We zullen zien candle.gif
  • Ik snap je reactie hoor Shila !

Ik duim voor je mee morgen wink.gif
  • Overmorgen content.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld