Ongemakkelijk gevoel en vochtverlies

• Ongemakkelijk gevoel en vochtverlies

Hoi
    Ik ben nu 33 weken en 2 dagen zwanger van ons derde kindje. Fysiek de zwaarste keer. Ik heb heelveel last gehad van misselijkheid met ziekenhuisopname, bekkeninstabiliteit en slapeloosheid. Ik ben nog steeds fulltime aan het werk en stop met werken op 30 juni.

De laatste dagen heb ik enorm veel last van mijn buik. Ik beleef heel drukke tijden. We wonen sinds een week terug in ons huis na een verbouwing van drie weken. Er is veel gedaan geweest maar ik ben wel steeds alert geweest om te rusten. Dus volgens mij kan het daar niet echt aan liggen.

Nu heb ik al sinds tweetal dagen heel af en toe dat ongemakkelijke gevoel, en dat komt zo dan om de 10 minuten. Na een uurtje ofzo is het weer weg.
    Ik heb ook véél vochtverlies, maar dan echt slijmen (sorry voor de details maar ik kan het niet anders uitleggen). Ik denk dus niet dat het vruchtwater is (hoop ik). Een inlegkruisje gaat amper een uurtje of twee mee, en zelfs mijn slipje moet eraan geloven dan (dus het inlegkruisje neemt niet alles op).

Zijn er nog zwangeren die dit herkennen in dit stadium? Is het normaal? Ik kan het mij niet herinneren van de vorige zwangerschappen...
  • Ik zou toch de gyn bellen, misschien kan hij testje doen of het zeker niet je vruchtwater is? Ik denk eerlijk gezegd van niet, maar dan ben je toch zeker he! Verder: waarom stop je gewoon niet vroeger met werken? Vanaf 34 weken kan je zelf beslissen wanneer je thuisblijft.. dus doe het maar rustig aan. Beter uitgerust beginnen aan de bevalling en baby-periode dan oververmoeid!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld