bang afwachten

• Ik wil er hier graag effe bij.

Ik ben zelf ook spannend aan het aftellen voor mijn eerste echo op 11 december. Hopen dat alles goed blijft gaan.
  • Toshiva hoe gaat het ondertussen met je?
    Heb je het al een klein beetje kunnen verwerken?
    sadhug.gif
  • @Shila
    ik heb het knap lastig!
    Ik voel me de ganse dag door verdrietig. Te pas en te onpas krijg ik tranen in mijn ogen. De laatste dagen gaat het ietsje beter, als ik aan het werk ben, kan ik al eventjes er niet aan denken. Maar ik ben zo gevoelig aan kleine opmerkingen. zo waren collega's gisteren bezig over een programma op tv rond zwangere vrouwen en ik kreeg het zowat!
    bedankt om te vragen!
    Hoe gaat het met jou?
  • hier al redelijk gerustgesteld..
    Was 5dagen minder lang zwanger dan gedacht, daarmee dat met de 1echo niets te zien was..
    De bloedklonter is fel verminderd en voor een deel al opgenomen door het weefsel. Heb ondertussen nog wel wat licht bloed verloren maar was meestal bruin bloed en dat kon geen kwaad.
    Was maandag terug geweest voor 3echo al, en was 7w1d en klopte met de berekening van de baby 1,1cm, hartje klopte ook super.
    Gyne ziet het helemaal positief, maar toch altijd oppassen voor de cruciale 12weken he, dus wij gaan het hier ook pas zeggen tegen de familie als we op 13/01 de nekplooimeting achter de rug hebben.
    De kindjes weten hier ook nog van niks..
    Eigenlijk verwacht je als je redelijk gezond leeft dat alles op wieltjes zou moeten lopen maar soms is dit gewoon niet gegund..
    Heb nu een vriendin ook 27 en heeft op 4maand tijd 2miskramen (voor 1ste kindje)..
    Die kan van het verdriet niet meer eten, werken.. Die zit er ook heel hard mee in... (wat ik ook versta!! en van jou ook !!)
    Hopelijk is de maand pil snel voorbij voor je en mag je terug opnieuw beginnen en dat het dan maar snel terug zover mag zijn voor je!!
  • al nieuws van je echo, cindy?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld