tot wanneer werken?

• Hier hebben we vandaag de handdoek in de ring gegooid. Ging nog twee weken proberen werken, maar heel weekend weer zieken in huis waardoor ik me ook niet denderend voel...ben het beu en heb vandaag de dokter mijn verlof laten ingaan.

Groetjes,
    Nickie
  • groot gelijk, ik moet er nog 4 weken voorgaan, maar ik sta ook elke dag met de vraag op of ik het wel zolang ga trekken
  • Ik ging normaal gezien werken tot volgende week woensdag 19/6 en dan donderdag en vrijdag verlof nemen (nog van vorig jaar moet op voor 30/6) en vanaf 24/6 in zwangerschapsverlof gaan. Heb mijn plannen ondertussen gewijzigd. Ik ga mijn verlof maandag en dinsdag nemen, woensdag nog een dagje komen werken om alle paperassen te regelen en dan vanaf donderdag 20/6 in zwangerschapsverlof te gaan. Het is wat te zwaar aan het worden... mijn rug doet pijn en kan me nauwelijks een houding aannemen op het werk die comfortabel is...
  • nog 3 weken en 3 dagen werken tongue.gif

ben zwaar aan het aftellen bigsmile.gif
  • de effectieve te werken dagen (zonder weekends dus )
    = 18 dagen content.gif
  • serieus aan het aftellen naar 5/7 !
  • ik heb het opgegeven. dit is officieel mijn laatste werkweek tongue.gif thumbup.gif
  • serieus aftellen dus staceke ! content.gif
    ik nog 8 dagen ! alle ja vanaf morgen te tellen
  • Hier ook aan het aftellen. 05/07 wordt mijn laatste. En t is maar goed ook, want k begin last te hebben. Mijn huid net boven mijn navel scheurt haast uiteen en mijn rug doet zeer van 's morgens tot 's avonds.
  • @ erwtje, wij stoppen dan gelijk !
  • @mama : idd, we stoppen op dezelfde dag. Zijn ook niet zo ver van elkaar uitgerekend hé.
  • vrijdag om 1u stop ik met werken !
    ga zo blij zijn
    en dan ga ik zien dat ik den boven nog eens goed doe
    alle ramen nog eens
    de lakens nog eens
    en dan ga ik pas blij zijn smile.gif
  • Ik werk ook mijn laatste dag zaterdag , ik tel af!!!
    Was van plan om te werken tot 39 weken maar ben toch blij dat ik een extra weekje heb genomen!!
  • ik ook, ging normaal ook werken tot 12/7, maar ben blij dat ik vroeger stop
    het gaat echt moeilijk nu
  • Ik werk tot 10/07
    Ben dan 37 weken.
  • ze zijn hier serieus op men zenuwen aan het werken ja
    moet weer nog vanalles gedaan krijgen
    man man krijg het lastig pfff
  • @Mama : ik ken dat. Ik heb ook tot de laatste snik nog vanalles moeten doen. Alleen hebben ze bij mij pech gehad op het werk want ik heb mijn laatste werkdag niet meer gehaald. Gisteren vrij onverwacht reeds bevallen. Op het werk zoeken ze het nu zelf maar uit ...
  • Groot gelijk Erwtje, dat is nu wel je laatste zorg haha! Ze weten op 't werk dat dat kon gebeuren he smile.gif Veeeeel succes met je baby!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld