rugpijn

• Heb sinds een week enorm veel last van rugpijn. Een half uur op een stoel zitten is een hel voor mij, ook in de zetel zitten helpt niet. Op de duur begint mijn hele lichaam pijn te doen. Heb dit gisteren aan mijn gynaecologe gemeld en ze zei dat hoe verder ik kom in mijn zwangerschap, hoe meer last en kwaaltjes ik zal krijgen. Zou ik contact opnemen met de osteopaat of is er iets anders dat nog zou kunnen helpen?
    Vandaag is echt al een marteling geweest. upset.gif Heb dit in mijn vorige zwangerschappen ook nooit gehad.
  • Zeer herkenbaar,die rugpijn.
    Ik kan ook niet lang in de zetel zitten en ik wordt 's nachts heel vaak wakker van serieuse pijnscheuten.
    Dus ben benieuwd hoe die weeen weer gaan aanvoelen thumbdown.gif
    Maar het zijn nu eenmaal de laatste weken,denk ik dan.
    Dus bijt ik maar ff op mijn tanden,tenzij het echt niet maar houdbaar is.
    Je kan altijd hulp inroepen van een osteopaat natuurlijk,alle beetjes zullen helpen.

Veel succes alvast! thumbup.gif
  • Ik ben gisteren al bij de osteopaat geweest. Het is dag en nacht verschil, zalig! Mijn vriend zei gisteren tegen mij dat hij zag dat ik geen last meer had, dat ik terug meer deed.
  • Wat deed die osteopaat dan... Ik ben eergisteren ook geweest en veel verandering heeft het niet gebracht... ze was dan ook vooral met mijn buik bezig vond ik en had meer het gevoel dat ze niets deed sad.gif
  • @zonnestraaltje: bij het begin van de sessie moet ik steeds naar voren, links en rechts buigen. Daar kan hij al zien waar er problemen zijn. Nadien moet ik op mijn rug liggen en manipuleert mijn halswervels en nadien op mijn rechter en mijn linkerzij. Daar duwt hij dan tegen mijn wervels. Hij begint ter hoogte van mijn heupgewricht en gaat zo langs mijn ruggegraat omhoog en hij vind steeds de plaats waar het ondraaglijk pijn doet. Hoe hij dat allemaal doet, weet ik niet maar ik ben wel altijd pijnvrij na een behandeling. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik voornamelijk uitstralingspijn naar mijn linkerbeen en ben ik ook bij een osteopaat geweest in het Gentse. Ik voelde me daar niet op mijn gemak en de sessies duurden steeds een uur, nu slechts 15min.
    Ik weet niet van welke regio je bent maar hij zit in Wetteren. Ik heb echt wel vertrouwen in die man. Heeft mijn jongste dochter indertijd van haar reflux afgeholpen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld