Koffer ziekenhuis

• Ik heb zopas mijn koffer voor in het ziekenhuis eens nagekeken en heb het gevoel dat ik iets vergeten ben. Wat zit er al in: ondergoed, 2borstvoedingsBH's, 2 pyjama's en 2trainingsbroeken voor overdag. Enkele Tshirts en topjes, handdoeken en washandjes, dik maandverband, vochtige doekjes, bavetjes, kleertjes en body's voor de baby, borstvoedingskussen ligt klaar, kruiswoordraadsel en balpen, druivensuiker, camera en kodak zijn aan het opladen, papieren voor erkenning en blad wat mijn vriend allemaal nog moet doen steekt er ook in. Ben ik dan iets vergeten?
    blush.gif
  • borstcompressen? die heb ik ook mee...
    ik neem dan weer geen maandverband mee, dat krijgen wij in het zh (is van dat groot vervelend kraamverband, maar absorbeert in 't begin voor zo'n hoeveelheden verlies nog wel beter dan een always vind ik).

doopsuiker? enveloppen? adressen? Dat ligt hier ook allemaal (gedeeltelijk) klaar. Alleen drank voor de gasten, dat vind ik werk voor de papa... Die mag ook iets klaarzetten.

Papa kennende (nonchalante sloddervos, zou de kinderen vergeten eten te geven) laat ik de drie oudsten best bij oma logeren tijdens mijn zh-verblijf. Die valiesjes moet ik binnenkort ook een beetje beginnen bijeenrommelen.

Groetjes!
  • ik heb mee ...
    grote badhanddoek, 2 kleine handdoeken, washandjes, tandpasta, douchegel, shampoo, ondergoed, 2 pyjama's, 1 slaapkleed voor net na bevalling, 1 bevaltshirt wink.gif , 2 tshirts, 1 half lange trainingsbroek, kleertjes voor de baby, enveloppen kaartjes, tutje, knuffel, kado kids
    dat is het denk ik

er moet nog in... kodak, borstvoedingskussen, leggings, haarborstel, tandenborstel
  • Borstcompressen kan ik er nog bijsteken. Over de enveloppen, doopsuiker en zo moet ik me geen zorgen maken want dat is een service die bij het winkeltje hoort waar alles vandaan komt. Eens geboren moeten we een seintje geven en doen zij onze kaartjes op de post en brengen het suiker naar het ziekenhuis. content.gif
    De koffertjes voor mijn 2dochters staan ook al klaar voor als we plots moeten vertrekken. Ook zij gaan dan 4dagen op logement maar dan bij meme. (ze zijn nu al aan het zagen om naar daar te gaan slapen). In de badkamer ligt er een papiertje waarop staat wat er nog in de toiletzakken moet. En de drank is voor mijn vriend.
  • bij ons gaan de kids niet op logement
    blijven gewoon bij de papa
    drank en suikerbonen moet de papa ook meebrengen
  • ik heb wel al de drank en koekjes en koffiemachiene klaar staan, weet dat mijn ventje niet tegen stress kan.
    De enveloppe en doopsuiker en drank neemt hij dus na de bevalling mee.
    Voor de rest neem ik altijd koekjes en ene pot choco mee,want int ziekenhuis heb ik het eten niet zo graag,ik bestel daarom 's avonds ook altijd iets om mee te brengen goofy.gif
    En mijn dochtertje blijft ook bij papa, oma woont langs ons,dus die zorgt dat mijn prutske gezond eet en zo kan ze toch nog in eigen bedje slapen.
    Want als die uit haar regelmaat is,word het een ramp! smug.gif

Ik steek pas opt moment dat ik zeker weet dat ik naar het ziekenhuis moet mijn kleren in de koffer,want heb niet super veel gekocht en nu ist juist warm weer.

oh ja, heb ook al een cadeautje voor mijn dochtertje mee,voor als ze voor het eerst komt kijken. wil haar echt het gevoel geven dat ze er bij hoort en niet alleen komt te staan, heb ik een beetje bang voor ponder.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld