Kletsen over de zwangerschap

• proficiat stephanieke 89 !

is iedereen nu ondertss bevallen ?
  • Een dikke proficiat met de geboorte van jullie prinsjes en prinsesjes

Ben je nog op zoek naar leuke babyspulletjes
    Word gerust lid van het groepje SeMaFe kleertjes op facebook.
    Ik verkoop mijn kleertjes aan schappelijke prijsjes. Onze kinderwens is volledig ingevuld. Niet akkoord met een prijsje, dan kan dat besproken worden.
    Zijn zowel merkkleren als andere.
  • Hallo,

ff was er nog hoop dat ik een juli kindje op de wereld ging zetten toen op 31 juli 's morgens mijn water brak, maar onze meid heeft zich toch pas op 1 augustus in de voormiddag aan de wereld getoond. wink.gif
  • Hoi!

Proficiat iedereen! Wij zijn intussen (24/7) ook opnieuw mama & papa geworden van een klein prinsesje, Mien.

Het gaat hier super! Ze drinkt goed en komt vlot bij. Vraagt overdag wel heel vaak om de borst, maar slaapt dan 's nachts wel 6 uur na elkaar, wat schitterend is! Het enige waar ik me aan stoor, is dat ik mijn huishouden op dit moment echt niet meer rond krijg. Ik wist wel dat dat zou gebeuren, en vaak lukt het me ook om te relativeren dat het een rommeltje is, maar als er dan mensen op bezoek willen komen, heb ik het toch graag een klein beetje bij kant, en dat lukt niet altijd met mijn klein drankzuchtig monstertje...

Ach ja, dat betert vast ook weer! Geduld hebben is de boodschap!

Groetjes!
  • Hoi iedereen, hopelijk gaat alles hier goed? Mijn verdriet wordt vandaag een beetje getemperd want ik heb een positief testje gedaan.. als alles goed gaat krijgen we 7 mei een kindje <3
  • proficiat julie
  • Proficiat Julie en nieuwe mama's!

Ik heb gezien dat ik hier nog geen berichtje had gezet!

Ik ben 28/07 mama geworden van Julie! 3kg140 en 51 cm. Propje is nu al ver een maand oud. De borstvoeding loopt als een trein!
  • Danku iedereen bigsmile.gif ik hoop ook dat onze droom niet aan diggelen gaat.. X
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld