geboortelijst

• Hallo dames,

wat voegen jullie allemaal toe aan jullie geboortelijst?
    wie weet doe ik hier ideetjes op die ik vergeten ben

groetjes

hug.gif
  • Wij gaan volgende zaken zeker op de geboortelijst zetten:
    - buggy voor Yana
    - Zo een zitje voor achteraan de kinderwagen (ook voor Yana)
    - flessen + extra spenen
    - Bavetten
    - nieuwe handdoeken
    - Lakentjes (indien een jongen)
    - matrasbeschermer aerosleep
    - slaapzak voor de zomer voor pasgeboren baby
    - trip trap eetstoel
    - kinderstoel voor de wagen voor ons Yana
    - eventueel wat kamer decoratie (meubels mogen jammer genoeg niet op de lijst)
    - nieuw wippertje
    - doomoo zitzak
    - eventueel zomerkleding maar niet te veel (vorige keer ging dat niet zo goed van de lijst)

Dat zijn zo wat de dingen waar ik onmiddellijk kan opkomen er zijn misschien nog wel wat zaken maar dat zullen we wel zien als we ter plaatse zijn...
    Wij gaan zowiezo nog een lijst aanleggen daar veel mensen graag een cadeau geven in plaats van geld... ik ga ervan uit dat er nu wel meer geld zal worden gestort daar de lijst veel minder groot is. Nadeel is dat het vooral duurdere items zijn die er nu zullen opstaan en minder goedkopere dingen...
    Als er nog sugesties zijn laat maar komen...
  • Waar gaan jullie je lijst leggen?

Want daar heb ik nog geen gedacht van...
  • ik twijfel hier ook nog
    -fun
    -pimpernelle
    -baby plus vanderstraeten
  • Wij gaan terug bij Babyplus Vanderstraeten (misschien niet de goedkoopste maar wel de meeste keuze zeker in vgl met dreambaby)
  • Waar is dat babyplus Vanderstraeten?
  • We zullen idd binnenkort moeten langsgaan... wij leggen ons lijstje bij de kinderplaneet. Is voor de meeste dingen wel goedkoper als dreambaby.
  • Baby plus Vanderstraeten is in Merchtem
    Ik weet niet van waar je bent bent maar Merchtem ligt op 20km van Brussel in vlaams Brabant
  • Leggen jullie bij een derde kindje nog een geboortelijst?

Ik ben eigenlijk beschaamd dat ik dat de mensen nog eens moet aandoen upset.gif
    Durf het eigenlijk niet. Heb nu ook niet echt iets meer nodig denk ik dan. Buiten wat kleine spulletjes.. Niet echt de moeite vind ik.. Of kunnen jullie me op andere idee├źn brengen bigsmile.gif
  • @ zonnestraaltje, we hadden alles verkocht , dus ja nog geboortelijst wink.gif
  • ja hier ook, mijn dochter is ondertussen 8 jaar, en we waren eigenlijk van plan om bij 1 kindje te blijven...
    dus het is helemaal opnieuw beginnen.

ik heb wel het geluk dat ik een super vriendin heb die mij veel leent
  • Hier geen geboortelijst, wij hebben echt nog alles van Matteo. Wel zetten we een pamperrekening op het kaartje. In de familie van mijn vriend hebben ze dit het liefste de helft gaat op de spaarrekening van de baby en van de andere helft kopen we iets voor de baby dat we echt nodig hebben.

Groetjes!
  • Ik doe ook geen geboortelijst. Hebben wij alleen bij de oudste gedaan, nadien hadden we alles al...

Ik denk dit keer dat ik het rekeningnummer op het geboortekaartje ga zetten van memisa, dat is een organisatie die zwangerschaps- en bevallingsbegeleiding doet in ontwikkelingslanden. Wij hebben al wat we nodig hebben, laat de mensen die echt in miserie leven maar profiteren van de kado's die wij niet nodig hebben.

Groetjes
    Snuffie
  • hier zal het uiteindelijk paradisio of fun worden
    maar weet niet goed of je bij fun nog volledige doorgroeikamer kan op lijst zetten?
    Bij ons jongste hadden we dat wel ... maar als ik op hun site kijk, zie ik nu alleen bedjes
  • Wij gaan van zodra we het geslacht weten al is gaan kijken op ons zelf zonder een verkoopster... we hebben al een lijstje gemaakt van wat we zeker nodig hebben en een aantal dingen waaraan we twijfelen... Als we is rondlopen in de winkel zullen er misschien nog wat dingen bijkomen... moet wel zeggen dat het toch wel verschieten is wat we nog allemaal nodig hebben zelfs al is het een tweede...
  • Wij leggen een lijst bij Dreambaby, er staat een verzorgings/badtafel op een babymonitor en nog een paar hebbe dingetjes op! tongue.gif
    Ik ga ook op de kaartjeseen pamperrekening zetten voor de rest heb ik mijn Koelstra nog die (buiten de banden) nog perfect inorde is. Eveneens de draagbare autostoel van Koelstra is nog perfect inorde, aleen vind ik het verklein kussen niet meer heel bizar ponder.gif
  • Hey,

Ben lang weg geweest omdat er twijfels waren. (lees vooral mee)
    ivm de gezondheid. disappointed.gif Maar ons boeleke is woensdag volledig gecheckt en alle parameters waren tiptop thumbup.gif in orde en onze waarde is naar 1/2500 gegaan. bigsmile.gif
    vanaf nu kunnen we ook volledig gaan genieten van ons boeleke. Alle zorgen weg!! <3 we weten ook sinds woensdag dat het een baby.gif was.
    Iedereen super blij natuurlijk, had cupcakes gemaakt met in het midden Roze vulling. Zo wisten ze het op een leuke manier dat het een baby.gif is.

Vraagje: wanneer zetten jullie alles klaar zoals park enzo..(kleertjes nog ni)
    Mijn lijst staat sinds gisteren ook online, bij dreambaby...

veel succes nog en zeker genieten van de pregnant.gif ...
    groetjes wave.gif
  • @ Kimmeke: Oh dat is goed nieuws. Kan je volop beginnen genieten. smile.gif

Hier wordt de lijst bij Dreambaby gelegd. Gisteren een afspraak gemaakt voor 16/04. En we gaan ook een pamperrekening op het kaartje zetten.
  • bij ons zal de lijst terug bij Paradisio gelegd worden. Wanneer we hem gaan leggen, nog geen idee. Ik denk dat we ergens volgende maand of zo gaan zien voor de babykamer..
    en dan waarschijnlijk weer in een paar keer de lijst leggen (mijn partner heeft zo geen geduld om dat in een keer te doen) goofy.gif
  • cadeaulijst

Hallo,

Als je een originele geboortelijst wilt...
    minimaniac.be

Dit is erg handig voor als je al meer dan 1 kind hebt.
    thumbup.gif

Groetjes!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld