Doopsuiker

• Ik ga de doopsuiker ook zelf maken , maar ik twijfel wanneer ik hem ga voorzien..

Zijn er onder jullie ook die een babyborrel doen ?
    Bij ons staat de babyborrel gepland 3 weken na de geboorte ,
    in het ziekenhuis zal dus alleen de dichte familie op bezoek komen.

Ik twijfel of ik de doopsuiker al in het ziekenhuis ga voorzien gezien de mensen die in het ziekenhuis komen toch sowieso op de babyborrel aanwezig zullen zijn.

Misschien zet ik in het ziekenhuis gewoon een schaal met suikerbonen en werk ik de doopsuiker af voor de babyborrel..

Wat denken jullie ?
  • Wij doen geen babyborrel maar wij gaan wel alles al in het ziekenhuis voorzien. En nadien thuis...
    Tja zo hebben we een beter overzicht wie al iets heeft gekregen... Maarjah als iedereen met de baby borrel komt kan je het evengoed voor dan houden
  • is iedereen zijn doopsuiker al klaar ? (voor diegene die het zelf maken natuurlijk)
  • Neen, maar ik heb nog 5 weken hé wink.gif Wel zo goed als alles in huis, maar mijn vriend moet ook nog wat maken, en ben bang dat dat op het laatste moment zal zijn horror.gif
  • ik moet er ook nog aan beginnen
    niet zo heel veel werk
    maar me er aan zetten pfff
    moet er gelukkig maar 60 maken
    is niet zo heel veel hé

zoek wel nog een klein schoolbordje waar ik met krijt de naam van onze jongen kan opzetten
  • ik moest er een stuk of 80 maken en was zeer blij toen het af was.
    Heb voor elke ascesoires op een ander site moeten zoeken en nog niet echt tevreden,maar het is af en begin mijn eigen creatie wel ok te vinden.
    Want soms zie je zoiets op foto en als het dan af is,dan denk ik soms, oh nee,zo mooi is het toch niet bigsmile.gif
    Het staat al zo een anderhalf maan klaar en moet nu nog drie weken.
    Maar dat kan elk moment vanaf nu he, dus ben op mijn gemak goofy.gif
  • Ik moet er nog een stuk of 30 maken. In totaal 80.
  • mijn doopsuiker is klaar
    me happy ! content.gif
  • ik moet er nog aan beginnen... maar heb wel alles in huis... Leuk werkje voor de grootste kinderen tijdens een regenachtige vakantiedag, denk ik!
  • Hier moet ik ook nog beginnen.
    Ondertussen alles in huis sinds deze week... Ga er vanavond of deze namiddag eens aan beginnen smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld