Zwangerschap kilo's !!!

• Met 29 wk nog steeds (al 5 wk lang) op 7 kilo!
    Beebje is 1578 gram! Die groeit er wel om door..
  • op 33 weken zit ik op +10kilo.
  • hier bij 32w5dagen +9kg.
  • 30 wk. Nog steeds 7 kilo...
  • Op 32 weken + 8kg
  • Hier op 30 weken + 7 kg
    maandag woog ons ventje al 1,785 kg!! en hij was al 41 cm
    we staan voor op schema wink.gif

Nesie
  • hier op 35 weken: 9,5 kg!
  • op 33 weken +2.5kg

was wel ineens over mijn start gewicht gegaan naar dat aantal op 2 weken blush.gif

jah, 3x uit eten, 2 feestjes met hapjes en bbq en ijsjes.. wat wil je goofy.gif

Groetjes

Ellen
  • Op 35weken + 6,5kg, alles op schema!
  • gisteren bij 32 weken echo was kleintje al bijna 2 kilo en mama was afgevallen, ik zit nu aan + 6,2 kg

x
    Nesie
  • Hier op 34 weken +11kg. Morgen afspraak met gyne ben eens benieuwd hoe ons kleintje gegroeid zal zijn. smile.gif
  • jora,dan gaan wij wat gelijk op.vorige week even op de weegschaal gestaan.was ook +11kg.
    morgen mag ik ook nog eens mijn meisje gaan bewonderen.en ook benieuwd hoeveel ze ondertussen weegt.
    <3
  • Sharon: bij zeggen de meeste dat ik precies niet veel bijgekomen ben. Heb vooral dikke buik naar voor en wat grotere borsten smile.gif, maar verder eigenlijk niet echt verdikt. Toch is er 11kg bij. Maar op zich maakt het mij niet uit, achteraf lukt het ons wel om het er af te krijgen. En bovendien eet en ik snoep ik niet veel, dus daar ligt het al niet aan smile.gif.
  • Hier op 35 weken zit ik nu op +12kg. Volgens de verloskundige zal er nu niet veel meer bijkomen.. Maar bij Fender kwam ik op het eind nog kiloos aan. Volgens haar is dit over het algemeen vocht en plas ik dit er toch wel weer uit..
  • Vandaag op de weegschaal gestaan: +10 kg op iets meer dan 35 weken. Voor mezelf mag ik er maar 2 kg bijkomen meer. Nog 3 weekjes te gaan ...
  • Hier blijf ik al enkele weken steken op +16-17kilo.
  • Op 33w +8 kg. Ik schat dat het er 10 worden tegen de bevalling. Dat is dan 2 kg meer dan bij E, daar kan ik nog mee leven goofy.gif
  • op 39 weken: 10 kg! Best tevreden!!
  • Hier op bijna 37 weken 6 kilo erbij... ik schat op een 8 kilo tegen de uitgerekende datum!
  • Hier op 38+2 10,5 kilo erbij.
    Vond het niet veel, omdat ik bij de andere meer aangekomen was, maar als ik het gewicht van sommige lees, dan is het nog best wel wat.
    Maar een aantal weken terug zei de verloskunidge nog dat ik met die 500 gram per week rond de 14 kilo zou uitkomen, en dat ga ik niet redden denk ik, of ik moet een groeispurt gaan maken, maar ik blijf nu stil staan dus die 14 kilo zal ik niet gaan halen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld