Zwangerschap kilo's !!!

• hi nee,helaas is het een een uitje voor grootouders met hun kleinkinderen.
    maar ach erg vind ik het niet hoor. dat ze maar eens goed genieten van hun kleinkinderen.
    dan kan ik ondertussen genieten van alle rust en stilte... dat is ook eens leuk hé!

hier gaat het voorlopig ook voorzichtig omhoog. maar die laatste weken die zorgen toch voor de meeste kilootjes hé!
    heb met laten wijsmaken dat het de laatste 2maand +/-0.5kg per week omhoog gaat.
    heb geen idee meer of het juist is. zal het deze keer controleren of dat klopt....
  • hey

Hier al 11 kilo bij astonished.gif
  • Hier nu reeds bijna 3 kilo de laatste anderhalve is er wel heel snel aan gekomen zo na pasen blush.gif
  • Sharon wat leuk joh dat je kids met opa en oma een paar dagen weg gaan en jullie lekker een paar daagjes met zijn tweetjes, lijkt me ook lekker hoor.
    Ik denk alleen dat ik ze best wel snel zal gaan missen.

Ik heb last van mijn darmen en ben nu hard aan het afvallen, ben nu op 2 dagen 1,5 kilo kwijt, maar ja als mijn darmen weer rustig worden zullen ze er zo weer aan zitten vrees ik, maar ja er komt in ieder geval niets bij nu goofy.gif
  • @wendy thumbup.gif eindelijk nog iemand die meer dan 10kilo is bijgekomen bigsmile.gif
  • vandaag 29w!! bigsmile.gif
    en even opnieuw op de weegschaal gestaan. nu +8.3kg
    dus zal wel weer naar de +16kg gaan op het einde van de zwangerschap denk/vrees ik...
    en dan maar hopen dat ze er even vlot afgaan net als de vorige keren...
  • +9 KG op 28,5 weken. sad.gif
    Maar vriendje verzekert me dat dit alleen maar op m'n buik te zien is en dat hij niet begrijpt waar die extra 9 kg kan steken aangezien ik er blijkbaar compleet zoals anders uitzie (buiten die buik dan he).
    Ik zal hem, in combinatie met het feit dat m'n jasjes etc. nog passen maar geloven zeker ... sad.gif
  • Hier gaat de weegschaal nu ook omhoog, maar mijn buik is echt wel verdikt vind ik.
    Eerst -9kg en nu toch al 4kg erbij...dus nog steeds op -5kg. thumbup.gif
  • legallybored: hetgene wat je bijkomt ligt toch volledig op schema! het is echt niet te veel hoor wat je bent bijgekomen.
    ik denk dat wij wat gelijk opgaan qua kilootjes en hier is het ook enkel buik...
    je moet rekening houden dat je nu extra kilo's hebt enkel en alleen door de buik. placenta,vruchtwater,kindje. en je lichaam bouwt ook reserves op dat het zou nodig hebben om BV te kunnen geven.
    dit zie je lichamelijk niet maar gebeurd ook ondertussen.
    zou eens moeten googlen om te zien hoeveel vruchtwater er is,hoeveel je placenta weegt.maar dat is toch al heel wat hoor!
  • Hier nu 7 kilo nog op 26wk. De laatste 4 weken 1 kilo per 2 wk... valt me mee.
    Sharon, je vergeet nog de 2 liter extra bloed, wat we meeseulen nu wink.gif
  • OK dan, gerustgesteld ... phew.
    Ik heb ook niet echt last van schranspartijen of zo ... wel een beetje meer honger dan normaal maar ik probeer zo normaal als mogelijk verder te eten. (het enige waar ik wel gigantisch veel zin in heb is pindakaas op de boterham ... hier geef ik soms wel aan toe).
  • Hier +11kilo op 27weken, ben blijkbaar het meest van iedereen bijgekomen, maar kijk ik steek het op mn borsten naah tongue.gif
  • +5kg op 29w4d... Bij m'n dochter was ik nu 4kg bijgekomen en in totaal 8kg. Zal daar dus iets boven gaan ma da wijt ik ma aan't feit dat ne jongen is en jongens gemiddeld meer wegen dan meisjes... content.gif
  • Ik sta op +6kg nu, in vergelijking met startgewicht. Maar ik ben in 't begin wel afgevallen. Dus eigenlijk ben ik al meer bijgekomen...
    Ik zit thuis nu en de gyn zei dat 'k niet teveel meer mag rondlopen omdat die kleine pruts al redelijk laag zit. Dus ik vrees dat 'k zonder lichaamsbeweging wel nog wat gemakkelijker zal bijkomen disappointed.gif
  • ik sta op + 6.8 kg op 27.5 week....is dit niet veel??
    wat denken jullie??

x
    Nesie
  • Hello,

bij mij is het 8kg op 31 weken... Lijkt mij ook veel...
  • Hier 13kg op 28weken en 2dagen wink.gif soitbik trek het mij niet meer aan, beweeg nu wel bewust meer en snoep,niet meer en ik moet zeggen, ik heb veel minder last van gespannen buik thumbup.gif hopelijk blijft mn gewicht nu dus stabiel of mss nog enkele kilos eraf? Ik hou ook wel veel water op mn voeten zijn gezwollen en mn handen dus ben er gerust in goofy.gif
  • Tss moet dringend eens op een goede weegschaal gaan staan, gisteren bij mijn schoonzus was ik in totaal maar 7kilo bijgekomen content.gif weet nu natuurlijk niet wie de goeie weegschaal heeft. Vandaag maar eens langs de apotheek om iets onbenulligs zodat ik me kan wegen bigsmile.gif
  • Hier + 6 kg op 28 weken, lijkt mij wel OK? Bij E. was ik in totaal 8 kg bijgekomen, zal nu wel wat meer zijn. Maar ik woog toen ook meer als startgewicht (zit nu noch steeds niet aan dat gewicht, dus op zich valt het wel mee).
  • Heb nog eens in mijn boekje van ons eerste gekeken en toen was ik op 28 weken 5 kg bij, nu dus al 1.8 kg meer... blush.gif

x
    Nesie
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld