Zwangerschap kilo's !!!

• Hier nog steeds -7kg. Blijf op hetzelfde gewicht staan, terwijl ik soms serieus snoep hoor! Vooral cake'jes en van die dingen lust ik nu wel! nervous.gif
  • Hopelijk verdwijnen de borsten serieus na de bevalling want ze zijn een blok aan mn tja nek goofy.gif als ik sacondq mn bh afdoe lijken het wel 2 stenen die op me liggen, ze lijken niet meer van mij zelfs thumbdown.gif
  • Zwangerschap kilo's !!!

Ikke op 21 weken + 6 kg.
    Helaas was ik vlak voor ik zwanger werd al 6 kg bijgekomen door de pil.
    Heel m'n omgeving vind me o zo dik en vooral de opmerkingen van mijn schoonmoeder storen me! "Goh, je lijkt wel 6 maanden zwanger ipv 4..."

Bovendien zijn mijn borsten ook al 3 cupmaten gegroeid. Nie normaal!! dat verdikt ook enorm, hoor. Als ik s'avonds m'n bh uitdoe staat die er nog helemaal in terwijl ik pas 3 nieuwe heb gekocht!

Piper, je bent dus (helaas) niet alleen! Ook ik hoop dat dat na de BV weer snel normale proporties worden.

Gr, Kel
  • Kelleke: wat een gemene opmerking!!!! dan zou je toch wel ff kunnen vloeken he drunk.gif

Ons moeder had na mijn bevalling van ons eerste ook zo'n leuke opmerking klaar. Ik lag nog in het ziekenhuis en ik had dus nog een 'dikke buik'. En dan zei ze ook: amaai, je bent precies nog even zwanger als daarvoor. Toen ik uit het ziekenhuis kwam van u, kon ik al terug in mijn zomerjurkjes,... goofy.gif ....
    ik had direct mijn antwoord klaar: daar zie je nu anders ook niets meer van bigsmile.gif

Ik doe s'avonds mijn BH uit omdat die ook begint te spannen, maar voor de eerste keer, kan ik eindelijk eens een bloesje mét décolté rond lopen,... Ik mis het nu al bigsmile.gif Ik zou puur BV blijven geven, alleen daarvoor bigsmile.gif
  • Trezeke; wink.gif

ja veel dames genieten van hun 'cup'maatje meer, maar hier ook liever minder dan meer....

Ik heb er echt last van....zal blij zijn dat er terug 2 à 3 maatjes afgaat na de BV.

x
    nesie
  • Ik wil de eerste 2 maand borstvoeding geven, hopelijk worden ze toch iets minder na de bevalling en nog meer eens ik stop met bv ? upset.gif
  • hi,die borsten...
    voor ik zwanger was van mijn eerste had ik naar mijn gevoel, prachtige borsten. een mooi gevulde C.
    na de bv hield ik een A over thumbdown.gif das echt zoals ze zeggen slappe thee-zakjes dan...
    bij zwangerschap 2 dan naar opnieuw naar een grote C kleine D gegroeid, en na de BV hield ik er toen een goeie B aan over.
    nu heb ik een E dus wie weet na de bv opnieuw mijn C
    nu ja hetzelfde zullen ze wel niet meer worden wink.gif

maar ik denk dat je ieder apart moet bekijken.
    een vriendin van me heeft na bv haar cupmaat D gehouden.
    bij haar gaf de bv dus geen enkel effect.
    dus afwachten maar was je lichaam teweeg zal brengen.

de kilootjes, hier bij geen enkele zwangerschap iets gedaan om te vermageren.
    heb ook niet echt het goeie karakter om te sporten of te diëten. wink.gif
    veel plannen ervoor dat wel.maar eens het zover is...
    bij mijn eerste moest het echt niet ,de kilo's smolten weg.
    en na nr 2 wou ik er eigenlijk niet veel doen, omdat ik al in het achterhoofd hield dat ik niet lang wou wachten op nr 3 en vond al die inspanningen dus nutteloos want eens zwanger is het toch wel weer om zeep.
    (deed wel wat buikspieroefeningen en blaasspieroefeningen,want dat is wel belangrijk voor later hé)
    nu ben ik nog bezig met mijn blaasspieroef, wel niet elke dag, maar toch voldoende.
    dus nu heb ik opnieuw veel plannen voor na de zwangerschap.
    om nu echt te sporten,het buikje weer wat strakker proberen krijgen,een beter conditie krijgen...
    gezonder eten...
    ik hoop nu dat ik alles waar kan maken. zodat ik me toch weer optimaal in mijn vel voel.
  • Hier was ik t.e.m 16 weken +2kg bij, dan goed ziek geweest en -5kg eraf. Nu op 23 weken en 3 dagen +1kg.
    Bij men zoontje 15kg bijgekomen, nu voor mij hoeft dat niet meer maar jha hoe gaan de kilo's nog volgen???
    Moet zeggen hier ook wel na de bv van men zoontje echte slappe thee-zakjes hoor. Ga nu ook terug bv geven, maar hopen dat ze terug mooie vorm krijgen zullen we maar niet doen content.gif .
    Nu zijn ze hier idd ook wel goed gegroeid en staan ze wel mooi bol, zo mogen ze van mij en men ventje dan ook blijven staan goofy.gif
  • Bij mij is er op 24 weken zwangerschap 7 kg bij. Ik eet zoals gewoonlijk en probeer toch niet te veel te snoepen, maar blijkbaar gaat mijn gewicht toch al behoorlijk omhoog.
    Bij mijn eerste ben ik 12 kg bijgekomen en bij mijn tweede 14 kg. Ik hoop nu te stranden op 12kg... Daarvan ben ik zeker dat ik ze er af ga krijgen.
    Mijn borsten zijn ook van een B naar een C gegaan, maar ik weet dat ik na de bv weer twee thee-zakjes ga hebben goofy.gif ... Dat duurt toch wel eventjes eer ze weer hun vorige vorm hebben aangenomen. We zullen wel zien.
  • Ik mag volgende week woensdag weer eens terug op controle...04/04..kijk ernaar uit!

Ben benieuwd hoeveel ik nu ga bijgekomen zijn??
    Ik denk ongeveer 4 à 5 kg nu met 22 weken.

Mijn buik lijkt wel dubbel zo dik in vergelijking met 2 weken geleden...raar dat hij zo ineens vooruit kan schieten hé...precies op 1 nacht...hebben jullie dat ook?

x
  • @Nesie: Bij mij was dat ook... tussen week 21 en week 25 is mijn buik heel erg gegroeid. Mijn collega's zagen zelf een verschil na een weekend. Raar hoe snel zoiets gaat smile.gif
  • Hier op 25w en 4 dagen nog geen 3kg erbij! Super goed dus... Mag me volgens mij bij de gelukkigen prijzen want bij m'n dochter was ik in totaal 8 kg bijgekomen en maar liefst 19kg afgevallen! Niet dat er nu zoveel af moet want dan schiet er ni veel meer over van mij... content.gif
  • Hier al enkele weken op +8kilo. Begrijp niet goed waarom, zit na enkele happen eten al vol thumbdown.gif maarja ik maak me er niet druk meer in, zal ze vast vlug kwijt raken smile.gif
  • Hier nog steeds op -7kg! tongue.gif
  • Hier 8 kg ...
  • Pff hier 9+ ..

Hoeveel mag je eigenlijk bijkomen?
  • Ik kom hier ook maar even piepen. Ben eigenlijk uitgeteld voor begin augustus maar door keizersnede (en mijn andere steeds vroegere bevallingen) gaat het zeker juli worden.
    Hier is er ondertussen 2,5 kilo bijgekomen maar mijn buik is al enorm dik.
  • Pfff ik vraag me af als er een verschil is tussen de iets zwaardere mensen en de slankere mensen qua gewichtstoename?

Ik woog vroeger om en bij de 58kilo (1m68) en dat was al op mn zwaarst, de periode hiervoor was het altijd rond de 52kg. Dus ik voel me echt niet goed in mijn vel nu ik bijna 70kilo weeg thumbdown.gif
  • Hier gisteren 5 kg aangekomen met 23 weken + 2dagen.
    Volgens de gyn is dat prima...eigenlijk is dit ongeveer hetzelfde als bij mijn 1ste zwangerschap, toen was ik in totaal 10 kg bij.

x
    Nesie easterbunny2.gif
  • Ik zit nu op -3kg..

Ben gestart op 89kg en op m'n minst 82 gewogen en nu 86..

Groetjes!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld