Zwangerschap kilo's !!!

• Hier op 15 weken 1.2 kg bijgekomen...
    ben niet misselijk geweest en snoep best veel...maar kan gewoon niet meer zoveel eten en zeker niet 's avonds...

x
    Nesie
  • Hier door ziek te zijn vorige week al op -9kg... bigsmile.gif
  • hopla.. -7!
  • op 16 wk +2 kilo Totaal nu 65 kilo.
    Gyn vroeg vandaag of ik afgevallen was, omdat ik zo smal in het gezicht was geworden volgens hem..?
  • Op 18 weken +3 kg....
  • 18 weken en terug op mijn gewicht... (59kg). 'k vermoed dat de misselijkheid voor de rest van de tijd is...
  • op 20weken 2.5 kg bijgekomen.
    start gewicht was 60kg...
  • Op 17w +3kg, vind het best veel eigenlijk... sad.gif
  • Oeps...heb de laatste dagen in niets anders zin of frietjes...stond deze morgen op de weegschaal en 2kg erbij! horror.gif

Maar sta nog op -7kg dan...hopelijk komt er niet teveel bij.
  • Jeetje... Ik ben jaloers op jullie hoor!!!

Ik ben nu 21wk zwanger en ik ben 8 kilo gegroeid...
    Dat terwijl ik normaal eet. Ik eet alleen meer, veeeeeeeel meer dan voorheen. Maar geen snoep, vet, chips etc, maar gewoon brood en avondeten.

8+ kilo dus....
  • Wel Eritia ik volg je.
    Ben ook jaloers op al deze dames hier...
    Hier was er ook al 6kg bij..
    Durfde het ni eens te poste wink.gif
    ben al bang voor volgende gyn bezoek blush.gif
  • Hier 4kio &going op bijna 19weken, ik raak niet meer in mijn broeken, maar dat krijg ik er wel af Laat de baby maar lekker groeien wink.gif
  • Hey dames!

Hier 22 weken en 6 dagen en +3kg.
    Bij mijn vorige zwangerschap was ik in totaal 22kg bij!
    Dus ik hoop zooo dat het deze keer net iets minder wordt:)

Groetjes
  • Hier ondertussen op 20 weken 3.5 kg bijgekomen....

X
    Nesie blush.gif
  • Hier 8 kilo blush.gif ik snoep niet echt veel nogthans maarja, probeer het stabiel te houden tot de volgende echo. Ik ben wel enkel op mn buik verdikt en een beetje op mn heupen ohja en de borsten ook veel. Mn benen, armen hoofd enzo zijn hetzelfde nog goofy.gif
  • Ik heb geen idee ... op 22 weken enkel een echo gehad, niet gewogen. En thuis geen weegschaal ... zal het dus pas op de volgende gewone afspraak bij de gyne weten.
  • vandaag opnieuw eens op de weegschaal gestaan. op 24wkn staat de weegschaal op +5kg
    das +1.5kg op 2weken!! hopelijk gaat het niet op dit tempo voort nu hoor!
    maar we zien wel, zolang we gezond eten,gezond zijn en het kindje goed groeit en bijkomt...
    de kilootjes die gaan er na de bevalling dan weer af hé! met de nodige hulp als het nodig is... wink.gif

hier ook vooral buik en borst.
    tis al een serieuze bal voorop en die borsten...ze zijn met een goeie 3cups bijgekomen... astonished.gif maar ventje hoor je nu niet klagen hoor! bigsmile.gif Aangepast door sharon op 16/03/2012 09:47
  • @sharon, ik had al grote borsten die ook enkele maten omhoog zijn gegaan en mn vriend heeft kleine handen haha die zal blij,zijn als ze wat minder zijn blush.gif
  • oh ja die borsten...is zo herkenbaar...
    ik had ook al genoeg, en nu vind ik ze echt te groot
    hopelijk groeit mijn buikje nog wat vooruit zodat ze kleiner lijken, want soms is't echt té....ik voel me er niet meer goed bij... blush.gif

x
  • Amaai, ik ben jaloers op al die meisjes die hier eerst zoveel zijn afgevallen.
    Ik ben gestart op 59kg(de kilo's van de eerste zwangerschap waren nog niet verdwenen thumbdown.gif ). Ben dan 2 kg afgevallen, en nu zit ik al terug op 61,5 kg....
    Bij mijn eerste was ik maar 12 kg bijgekomen, maar ik heb nooit moeite gedaan om die er terug af te krijgen. Nu is mijn 'doel' om onder de 70 kg te blijven en nadien erg veel te gaan sporten bigsmile.gif .(wat er wss ook weer niet van gaat komen want ik heb een hekel aan sporten bigsmile.gif )

Ook hier zijn mijn borsten een maatje gegroeid en ik vind het ZALIG(ik had daarvoor namelijk echt niet veel) Ik vind het alleen jammer dat je het na de BV weer zo ziet verdwijnen.

Heb ook al een hele dikke buik vind ik.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld