Zwangerschap kilo's !!!

• Zwangerschap kilo's !!!

Ik weet zo ver zijn we nog niet in onze zwangerschap, maar zijn er onder jullie al bijgekomen?

Hier ondertussen op 14 weken toch al 2 kg bij! Toch let ik op mijn eten en kan ik niet zeggen dat ik veel eet of heel ongezond. K hoop dat de kilo's toch niet de lucht inschieten naargelang de zwangerschap vorderd. Zolang ik ze er nog afkrijg erna ben ik natuurlijk ook heel blij!

Grtz Xanthe
  • Ik ben hier ook al 2 kg bij, maar ja de feestdagen zaten er dan ook tussen (dan kom ik altijd bij van al het lekkers!!)

Maar hoop deze keer echt niet te veel bij te komen, want de kilo's van M zijn nogaltijd niet weg!! Bij deze zwangerschap begin ik al met 7 kilo meer als bij M!! Dus thumbdown.gif

Maar zo'n honger! Echt reuze honger!! Eerst al ik altijd mijn boterham enz s'middags, en als ik erna honger had begon ik te snoepen! Dit ga ik nu proberen om te zetten in s'middag ook middag, overschot de dag ervoor, soep etc, want denk dat dit toch beter is dan snoepen!!

Groetjes
  • Hehe toepasselijk tongue.gif Vroeg net deze vraag in het uitgerekend topic tongue.gif

Ow bij jullie valt het mooi mee...
    Ik schaamtelijk al 4 kilo bij blush.gif
    Maar gestopt met roken en dan nog eens die feestdagen erbij..

Hier is het ook wat eigen schuld door nog fast food na 22 uur te eten.. (was/is het enigste da ik binnenkan houden met de misselijkheid) of denk ik dit enkel omdat ik nadien meestal direct men bed inga..

Allesinds ben er al mee geminderd tot bijna gestopt want wil niet evenveel bijkomen als bij de dochter 30kg...

spijtig genoeg kom ik gemakkelijk bij in kg disappointed.gif
  • O kilo, status quo momenteel. Er was bij met de feesten, maar heb het er terug afgekregen.

Ben van mezelf al redelijk zwaar en wil er liefst niet teveel bij disappointed.gif
  • Nou ik ook bijna 4 kilo!! verschrikkelijk en nog weinig buik. Denk wel dat er veel gewicht naar mijn borsten gaat wink.gif

Maar ben wel bang waar dit heen gaat, eet echt niet slecht en let erop dat ik weinig snoep door de week.
    Bij mijn dochter was ik totaal 16 kilo bij ben bang dat we daar nu overheen gaan. Maar we wachten af...
  • Hier 2 KG erbij op 15 weken (die verdomde feestdagen toch, veel te veel kaasblokjes).

Ga nu wel terug gaan aquagymmen 1X per week want mijn mama zei gisteren toen ze me in het pashokje zag dat ik op m'n achterste ben bijgekomen. Aaaaah ! Dat moet in de kiem worden gesmoord.
    Snoepen doe ik sowieso niet veel ... maar wel veel honger alhoevel ik daar niet aan probeer toe te geven.
  • Hier 5 kg af, maar t mag ook wel blush.gif Doelstelling van de gyn is dat ik op gewicht blijf en niet bijkom tijdens de zwangerschap. Dat wordt nog een uitdaging! Bij Lila ook eerst 4 kg kwijt maar dan toch ingehaald tot +14kg, met momenten met het gevoel dat ik er totaal geen vat op had...
  • Hier ook tot nu toe min 2 kilo.
    het was -4, maar er is ondertussen weer een kilo bij gekomen.
    Ook ik ben te zwaar gebleven na mijn vorige 4 zwangerschappen dus ik hoop ook echt niet teveel aan te komen.
    Maar ik ben weer terug erg misselijk en was dus nu weer een halve kilo kwijt.

Zijn jullie ook nog misselijk?
    Bij de andere was het over met 14 weken en hier leek het ook te beteren rond de 13 weken, maar sinds van de week is het weer terug, met soms braken.
  • Ik ben helemaal niet misselijk geweest, op geen enkel moment ... dan val je dus ook niet af op het begin bigsmile.gif
  • Ik ben al 10 kilo bijgekomen horror.gif
    Ben ook wel gestopt met roken en werken dat
    Is dus vele minder lichaamsbeweging
    Ik hoop nu echt wel dat het een beetje gaat mindere
    Met die kilo's van zwangerschspsbroeken hen ik nog steeds wel een 36 Maar toch
    Een Vriendin zei gisteren amai u kont is echt uitgezet
    horror.gif ik heb ook al wel een serieus buikje
    Volgens mij eet ik Niet overdreven veel of ongezond dus ja ???
  • Ben eerst naar -1 gegaan en zit nu op +1 op 15 en een halve week. Best redelijk dus!
    Ik hoop onder de +15kg te blijven.. Bij mijn zoontje 16 kg aangekomen en 5 kg zijn er nooit meer afgegaan!!
  • Ik zit momenteel nog op -3kg... Op 15 weken.
    'k kom van -4kg (veel misselijk enz) dus 't is wat beter, maar 'k maak er mij soms toch een beetje ongerust over dat er niets bijkomt. Zal wel nog voldoende bijkomen later zeker?
  • ik zit op -6.. heb wel overgewicht en heb m'n eten drastisch moeten veranderen wegens galstenen -> vetarm gaan eten.
  • Eerst +2 maar ondertussen terug -2 door stress sad.gif
  • Ben 1 kg bij maar iedereen denkt dat ik al super veel ben bijgekomen... thumbdown.gif

Vrijdag vroeg nog een collega van amaai, bijna 16 weken maar je bent blijkbaar al veel bijgekomen. Toen ik zei nog maar 1kg geloofde die dat niet.

Ik draag volledig rond. Mijn lenden zijn volledig weg annoyed.gif . Had een klein buikje maar nu zit alles zo rond. Sommigen hebben een bolletje op hun buik maar bij is gans mijn lichaam rond aan het worden. horror.gif Eet nogthans minder dan ervoor (geen zin), veel yoghurt en fruit. het moet ergens zitten zeker
  • Ik ben nog maar 1,5kg bijgekomen. Ik was tot 12 weken heel misselijk en moest vaak overgeven.
    Het lijkt bij mij ook dat ik al heel wat ben bijgekomen. Door de twins is mijn buik al behoorlijk en dat geeft wel een ander beeld.
    Ben wel blij dat het nu rustig gaat hoor. Bij C1 was ik 23kg bijgekomen en bij C2 19kg.

Liefs Inge
  • Hier op 12 weken 200 gram erbij, nu moet ik maandag terug op controle en zal het daar wel zien of er bij is of niet. Als het is zoals bij mijn vorige 2 zwangerschappen (en dat hoop ik zo) dan zal ik niet veel bijkomen, 7 kg bij de oudste en 6 kg bij de jongste. Hier nooit misselijk geweest, enkel 's avonds niet veel kunnen eten, en meestal soep. Zolang je beebje goed bijkomt, kan het absoluut geen kwaad dat je gewicht verliest of bijna niets bijkomt.
    wave.gif
  • Ik denk dat ik als enigste echt niet mag klagen! blush.gif
    Ben op 15weken -7,5kg! (Komt wel door mijn maagverkleining in april 2011)
    Babietje komt goed bij, groeit goed, vitamientjes in orde, bloedwaarden in orde, dus hoef me geen zorgen te maken. Gyn denkt dat ik niet veel zal bijkomen tijdens de zwangerschap.
  • @ Ellentje.

Ik las dat je bent afgelvallen doordat je vetarm bent moeten gaan eten door galstenen.
    Ik heb daarvoor 4 dagen in het ziekenhuis gelegen.
    Ik was ernstig ziek, heb van maandag t/m zaterdag heftige galkolieken gehad en zaterdag naar de eerste hulp gegaan omdat ik het niet meer kon verdragen. vorige week maandag is er een ERCP bij mij gedaan, was toen 13 weken zwanger. erg heftig als je bedenkt dat de ingreep onder volledige narcose gebeurt met behulp van rontgen terwijl je zwanger bent. ik werd al geel doordat ik heel veel gruis in de galwegen had zitten die de werking van de lever blokkeerde. tussen 13 en 23 januari ben ik ook ruim 3 kilo afgevallen, doordat ik niet wilde eten ivm de hevige pijn aanvallen en in het ziekenhuis mocht ik ook niet eten en drinken geduurdende 2 dagen. nu thuis, heb ik mezlef op een vetarm dieet gezet, maar ik heb geen weegschaal. (haat die dingen!) dus, ik zal wel gewicht aan het verliezen zijn. ik merk het wel aan mijn lichaam en mensen om me heen, zeggen het me ook. komende woensdag moet ik weer naar de verloskundige, hoop dat alles oke is met het kindje...
    Wil je veel sterkte wensen!
  • @mibby, heb je een pbtje gestuurd
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld