uitgerekend juli 2012

• Stimpy ook van mij een dikke proficiat!!! baby2.gif
    Hier brabbelt ons Sara ook nog het meest hoor van praten kan je nog niet spreken maar ik maak mij belange nog niet druk als ik lees en hoor hoeveel er op die leeftijd nog niets tot maar een paar woordjes zeggen , ze heeft nog tijd wink.gif
    We zijn nu al een tijdje zonder succes aan het proberen voor een 4de spruitje dat ik naar het ziekenhuis gebeld heb en ik een afspraak heb op 7mei bij mijn fertiliteitsarts voor de start van IVF candle2.gif
  • Jessica, ik duim alvast voor je candle2.gif
  • Dank je Inge en ik lees daar dat je het ook wel voelt kriebelen voor een 2de of ben ik mis? wink.gif
  • Inderdaad!! maar het is op dit moment geen optie, we gaan begin mei verhuizen...

En ik ben zo'n koppige ezel dat ik er GEEN drie jaar tussen wil!!!! bigsmile.gif omdat ik en mijn broer ook 3 jaar scheelden.... hihi

Dus probeer ik nog wat te wachten tot er 5 jaar tussen zit
    maar als ik het dus nog eens had moeten doen, had er 2 jaar tussen gezeten tongue.gif
  • Volgende maand start ik met IVF ben super blij en gelukkig ... nu al!!! bigsmile.gif
    Ik ga nu niet aan de pil moeten mag meteen starten met neusspray en mijn spuit gaat een hogere dosis zijn omdat ik bij ons Sara lang heb moeten stimuleren en dat wil ze nu anders aanpakken maar ben ik niet treurig om met 2 kleintjes thuis.
    Ze heeft een goed oog in een vlot traject omdat het ook bij ons Sara heel vlotjes ging dus hopelijk heeft ze gelijk en kan ik hier snel mooi nieuws komen melden wave.gif
  • Veel succes Jessica! Hier was Icsi poging nr 1 meteen prijs, hopelijk snel goed nieuws voor jullie! thumbup.gif
  • Dank je Ilsje content.gif hier ook 1ste poging (cryo) prijs dus ik duim voor weer zo een succesverhaal als ons Sara.
    Ben blij af en toe toch nog word gepiept op dit topicje wink.gif
  • Ja dacht kom nog eens piepen, hoopte eigenlijk wat verhalen en foto's te zien van de leeftijdsgenootjes. De onze zit pit in hoor! content.gif
  • Leuk! Dat brengt leven in huis he! bigsmile.gif
    Hier een verlegen lief fijn poppemieke , een klein moedertje naar onze Quinten toe wat echt zo ontzettend schattig is om te zien!
    Toch kan ze ook koppig en kwaad worden met momenten maar dat mag he wink.gif
    Ja hoe het met iedereen gaat weet ik ook niet maar ook wel begrijpelijk het leven gaat zijn gangetje , het kan druk worden met momenten...
    Mij vind je hier links en rechts wel nog op het forum goofy.gif
    wave.gif
  • Hallo.

Het is idd druk druk druk. Maar zo leuk met de 3 prinsesjes om me heen <3

Aure is de drukste van de 3.een echt bengeltje. Met een stevig karakter.maar wat kan ze ook zooooo lief zijn... ijdel begint nu ook al.nageltjes lakken.lippenstift (labello)... en een handtas ligt ook binnen handbereik content.gif dus tja een echt meisje met kwajongensstreken.
    Praten gaat hier al heel goed.wij begrijpen al bijna alles wat ze zegt.ook bij de grootmoeders lukt het al.voor de opa's lijkt het nog meer gebrabbel maar zijn blij als ze er de context er toch soms uithalen. ..

Stimpy.proficiat met jullie zoontje. Hopelijk lukt alles prima en is de 'grote' zus de verdeling van de aandacht al gewoon.

Jessica. Heeeel veeeeeel succes thumbup.gif hopelijk verloopt alles goed en vlot en komt jullie wondertje er heel snel!

Hier blijft het bij 3.
  • O Sharon zo leuk te lezen bigsmile.gif
    Kan het mij al levendig voorstellen.
    Ons Sara is in bloemetjes glitters vlinders maar zoals optutten dat wil ze nog niet hoor zelfs een klemmetje of een staartje in haar haren is al een heel onderneming en blijft nooit lang zitten.
    Ons Sara die zegt nog niet veel maar maak me nog niet druk in het is belangrijk ze veel begrijpt en dat doet ze dus het praten volgt vast wel de kinderarts zegt eens ze naar school gaat het wel zal betere.
    We zullen eens buiten gaan eten se het is een zalig weertje te goed om eigenlijk binnen te zitten wave.gif
  • Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jullie schatjes <3
    Optutten zit er hier zo niet in, ben zelf ook totaal niet ijdel misschien daarmee. Als ze het niet ziet zal ze het ook niet nadoen waarschijnlijk. Een handtas soms wel, en mijn schoenen aandoen. Wel een echte poppenmama <3
    Kwestie praten gaat het hier redelijk, ze wil veel woordjes leren en wijst alles aan. Ik versta redelijk wat woordjes: ana ana is ananas, mio is camion, enz...
    @ Jessica: ik zet altijd dora op als ik staartjes maak, de enige moment dat ze stil op mijn schoot blijft zitten. wink.gif
  • Dat heeft ze gisteren voor de eerste keer gedaan liep ze met mijn ballerinas rond hahaha kei schattig he!
    Is inderdaad kinderen doen hun ouders na he.
    Ze wil haar staartjes ook niet lang inhouden hoor dan begint ze eraan te voelen en dan begint het trekken en ze heeft al fijn haar dus dat staartje heeft niet veel nodig om uit te ritsen wink.gif
    Eens haar haartjes nog langer worden zal het wel beter houden en is het ook makkelijker om een staartje te maken.
    Maar met staartjes ziet ze er zo anders uit en vind ik zoveel mooier!
    Ik ben mijn kleerkast aan het opruimen geweest en nu een verkleedkoffer voor haar gemaakt met mijn oude spullen in want dat doet ze zo graag haar verkleden met mijn kleren.
    Tis zo een plezier mijn kindjes
    bigsmile.gif
  • Zoals beloofd kom ik jullie mooi nieuws melden...wij zijn zwanger van ons spruitje nr4 pregnant.gif
    Ik stond klaar om te beginnen stimuleren maar moedernatuur was ons ook deze keer terug goedgezint ... ik ben spontaan zwanger geraakt !
    Tis nog pril maar ben al verliefd op ons inimini wondertje.
    Ik hoop binnen een 10tal daagjes ongeveer een mooi hartslagje te zien bij mijn 2e echo want dat was te vroeg de eerste keer ik was toen namelijk 5w2d.
    wave.gif
  • Jessica van harte met je zwangerschap. Gaat alles goed met jou en wanneer hebben jullie je termijn echo.
    Wat heerlijk dat moedernatuur jullie goed gezind was, toch beter dan dat hormoongebeuren al is het mooi dat het er is.

Hier gaat alles lekker Jesper wordt al een grote knul, hij is nu ruim 6 maanden en een vlotte kerel.
    Hij gaat de hele kamer al door al buikschuivend en doet pogingen om te zitten, hij heeft ook al 2 tandjes.

Met sofie gaat het ook goed, al zijn de zorgen voor mij voorlopig nog niet voorbij en hoop ik over 2 maanden goed nieuws te krijgen.

Geniet van je zwangerschap!! voor je het weet heb je een kleintje in je armen.
  • Stimpy dank je wel meid en leuk je nog eens komt piepen hier op het topicje !
    Ik ben uitgerekend voor 16 april.
    Ze verwachten ook nu weer een prematuurtje en mag zelfs niet langer dragen dan 36weken maar dat zou dan ook heel wat zijn als ik zover weer geraak maar daar gaan we voor he !
    Mijn bloeddruk was terug slecht dus was al terug aan de medicatie maar ondertussen staat hij mooi op 11/7 het hoogst was hij 12/8 dus even stoppen met de medicatie anders gaat hij te laag en ga ik evengoed problemen ondervinden weliswaar is het dan niet gevaarlijk maar leuk is het niet.
    Wat fijn je kleintjes ze worden ook zo vlug groot he geniet ervan elk moment dat je kan!
    Hoe gaat het ondertussen met Sofie?
    En sorry als ik het vergeten ben maar binnen 2 maanden goed nieuws???
    Lieve groetjes wave.gif
    Aangepast door jessica op 10/09/2014 22:46
  • Jessica:alvast een dikke proficiat met jullie snelle en betrouwbare natuurlijke zwangerschap! Wat leuk om niet de stress te moeten ervaren zo hè! We duimen mee dat je spruitje tich voldoende lang bij je blijft hoor! Maar als he idd al telkens vroeger bent bevallen hou je hier altijd rekening mee hè.
    Hopelijk gaat alles nu vlot en kan je al uitkijken naar jullie wondertje.

Hier zijn we volop bezig met zindelijkheidstraining. En het gaat op en af.
    Maar het lukt haar wel...nog een paar maandjes en dan naar school.ze is reeds ingeschreven en gaat af en toe even snel op bezoek bij haar juf.
    ze kijkt er wel naar uit te mogen starten.

Ja, kleine meisjes worden helaas ook weer groot hè. Al gaat het nog steeds te snel. Veel te snel...
  • Hey Sharon dank je wel en ja hoor het is hier volop genieten van ons minimanneke al is hij niet zo mini meer.
    Het is volgens de gynaecoloog ne grote.
    We zijn ook met het oog op vroeggeboorte al druk bezig met voorbereiden en in orde maken voor zijn komst wat heel fijn is om te doen!
    Ik moet vanaf volgende maand om de 2weken op controle wat het best zwaar maakt maar begrijp hun wel dat ze voorzichtig zijn en me goed in het oog willen houden.
    Mijn bloeddruk is weer niet goed meer en de dosis is verhoogd maar gelukkig is er nog geen opname gebeurd denk ze wel met mijn 2 kleintjes rekening houdt.
    Ze zei als ik een babysit nodig had haar mocht bellen misschien moet ik haar daar eens aan houden dan hahahaha.
    Ik hou jullie op de hoogte hier en nog veel succes met potjestraining niks forceren en komt wel goed!
    Fijn ze graag naar school zal gaan dat doet toch ook goed voor jou he want tis vaak een grote stap voor zowel de kleintjes als de mama.
    Tot later !
  • Hoe is het met de andere mama s en peuters? wink.gif

Hier verwachten we zoals Jessica ook in april opnieuw een baby2.gif

wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld