Hoe groot zijn jullie kleintjes?

• Vandaag gyn geweest voor laatste echo en onze baby2.gif weegt nu ongeveer 1550gram.
  • Hier gisteren de groeiecho gehad en ons kleintje woog 1493 gram met 31+4.
    Het zal dus een kleintje worden en helemaal invergeleijking met de 7,5 en 8 ponders die ik had.
    Over 2 weken nu weer een groeiecho omdat ze op e onderste lijn zat en ze haar nu in de gaten willen houden
  • 2kg 400g op 32 weken en 2 dagen...
  • Hier 2,143kg op 23w5dagen.
  • Je bedoeld ws op 32weken inneke, voor 23 weken zou het een reusachtige baby worden hoor goofy.gif
  • Hier al heel wat echo's gehad vanaf 11 mei en ons kleintje was vandaag met de pretecho 1811 gram.
    ou moet ik donderdag weer op groeiecho en ben beneiuwd hoe groot ze dan is.
    Verleden week woog ze 1672 gram geloof ik, dus ze groiet in ieder geval wel.

Hopelijk is het donderdag de laatste echo, al is de gezondheid van de kleine natuurlijk ook belangrijk.
    Maar na 4 echo's in 3 weken tijd ben ik het rijden alle kanten op wel een beetje zat.
  • @Piper: idd 32w5d smile.gif gemiddeld gewicht dus. Dat is meer dan genoeg wink.gif
  • 1,6kg op 31 weken ... het wordt een lichtgewichtje naar het schijnt.
  • op 34 weken 2kg 600g, mooi terug binnen de curves oef! bigsmile.gif
  • @Legally: bij ons was het ook 1,6kg op 31w, volgens de gyn is dat gemiddeld. We zullen wel zien hé, liever ietsje lichter dan zo'n beer van meer dan 4 kg, hij/zij moet er nog uit geraken ook hé! goofy.gif
  • 3kg op 36 weken 2 dagen thumbup.gif
  • 2,8 kg op 36 weken en 2 dagen
  • 3kg 400g op 37 weken 5 dagen
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld