Bevallen in Bonheiden rond 12 juli?

• Het zou tof zijn moesten we een clubje van mensen hebben die in Bonheiden bevallen rond dezelfde periode en elkaar daar mss wel tegenkomen op de gang!
  • Yes, heel de gang voor mij alleen!
  • ik denk het wink.gif ik ga terug naar st maarten mechelen, hoewel bonheiden niet verder is
  • Hey

Ik ga ook in Bonheide maar ben wel paar dagen eerder uitgerekent

Groetjes
  • Maakt niet uit! Welkom in het clubje! Ik ben bij de vorige 3 weken te vroeg bevallen, dus je weet eigenlijk nooit wanneer je daar terecht komt! Is het je eerste kindje, Melissa?
  • Hey
    bij mij is het mijn 2 de kindje. Eerste was een week te vroeg.
    Bij welke gyne ga jij?

Groetjes
  • Ik ben dus gewoon Melissa blijkbaar sta ik op deze wel aangemeld:-)
  • Bij Sofie Pelckmans.
    Bij fertiliteit was ik bij Bosteels, maar eenmaal zwanger ben ik overgestapt.
  • Ik ga ook in Bonheiden bevallen en ben uitgeteld voor 16/07/2012. Dus wie weet...
  • Ik ben helemaal niet zwanger meer, maar ik heb vorig jaar in mei op dezelfde gang gelegen lins. Nu met de naam van je zoontje en de geboortedatum te zien valt mijn frank wink.gif
    Jij had ook zoiets poster achtig op de deur hangen niet?
  • @Lien: Ja dat ben ik!! Hoe heet jouw kindje? Want vond het leuk om de gang af te schuimen en de namen te bekijken!

Lins
  • juli2012

ben ook uitgerekend voor 3 juli 2012 thumbup.gif maar ze is nog ni gekeert upset.gif ben van gisteren terug van de kliniek had een nierstuwing nu hebben ze een katheter gestoken want de klein blokkeerde alles cry.gif
  • oei loontje, nog eventjes volhouden dan! Veel succes!!!! sadhug.gif
  • hey loontje:

alles goed daar????
  • Ondertussen bevallen van een dochterje Nel op 10/7!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld