al terug aan het werk?

• Hoi dames,

zijn jullie al terug aan het werk??
    Ik heb er echt schrik voor want op 8 januari begin ik terug....
    ik weet niet goed hoe ik alles ga moeten organiseren.
    Mijne man is al heel vroeg de deur uit en ik sta alleen in voor onze Rube, hij moet zijn pap krijgen en klaargemaakt worden, en dan is er nog z'n grote zus van 2.5 jaar die op 7 januari de eerste dag naar school gaat, dus zij moet ook klaar geraken.
    Dan de boterhammekes voor iedereen nog en om 7.15 u moeten we zeker de deur uit zijn....pfff da gaat wat worden....help...

hoe doen jullie dat? Of hoe gaan jullie het regelen??

grts
    Nesie
  • Hier al eventjes terug aan het werk. Moet zeggen best druk in de ochtend!
    Hier moeten we om 8u vertrekken. Rond 6u sta ik op en maak ik alles wat in orde, botherhammetjes voor mezelf en zoontje, afwasmachine leeghalen, eten klaarzetten voor s avonds,... . Ik probeer ook al zoveel mogelijk s avonds te doen zoals boekentas klaar te maken enzo.
    Maar hier nog steeds elke morgen een gejaag om op tijd de deur uit te zijn. Maar het lukt!
    Moet wel zeggen dat ik nu pas merk dat het best wel vermoeiend is zo 2 engeltje in huis. Maar ook daar geraken we alle door hoor.

Geen fijne vooruitzichten dat terug gaan werken, maar ik neem het ook wel wat als ontspanning op! Even geen mama zijn doet me ook al eens deugd en kan zo ten volle 100% van de kindjes genieten als ik bij ze ben.
  • Ik ben op 1 oktober terug beginnen te werken. Het valt wel mee qua organisatie, ik sta op half 6 op om de deur uit te zijn om 7u15.
    Douchen, haren wassen en fohnen doe ik wel 's avonds om 's morgens zoveel mogelijk tijds voor Aspen te hebben.
  • Hier valt het ook mee, om 7u eerste fles, daarna maak ik me klaar en dan naar de dagmoeder te voet (straat hiernaast) endan naar mijn werk. Douchen doe ik ook s'avonds en dag voordien maak ik zijn luiertas klaar.
  • Ohja ben al 2maand terug aan het werk.
  • allé vooruit...da's toch een beetje hoopgevend...Maar ik zie er ooh zo hard tegenop...pfff

maar we gaan eerst nog goed vieren hé!
    Hebben jullie speciale plannen voor het eindejaar??

Wij gaan er een weekje op uit naar een Landalpark...hopelijk valt het een beetje mee....nog effe intens genieten van m'n schatten content.gif

Goed feesten en tot in 2013!! xmastongue.gif
    Nesie
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld