afspraken bezoek gyn/verloskundige en echo's

• amai mammie, is je BMH al 2 weken verweekt en beebje al ingedaald...ik hoop straks ook dit nieuws te krijgen want ik denk dat er hier nog niks veranderd is tegen 2 weken geleden...hij zit echt nog heel hoog vind ik...

Had je al opening?

ben benieuwd...

x
    Nesie
  • Neen, geen opening. Ik had stiekem gehoopt dat er toch iets veranderd zou zijn ten opzichte van twee weken geleden, omdat ik echt wel last gehad hebt en eigelijk nog vrij fysiek werk gedaan heb. Maar het heeft dus niks uitgehaald! goofy.gif
    Enfin ja, van mij mag het babytje gerust nog wat blijven zitten, ik zou toch graag minstens 38 weken zijn... Maar aan de andere kant toch ook liever niet weer 10 dagen te laat... Maar ja, we zien wel hé.

Ben benieuwd hoe het jou vergaan is, laat iets weten hé!!
  • ja ja, ik laat straks iets weten. wink.gif

BIj mij mag het ook volgende week in gang schieten, dan heeft m'n ventje 3 weken verlof. content.gif Cross fingers x

Wanneer moet jij nog eens terug?

Nesie
    x
  • @nesie, hoe laat moet je? Ben ook benieuwd naar je bezoek smile.gif Mijn vriend heeft ook nog een week te werken en dan 3weken verlof + 10dagen vaderschapsverlof erbij dan bigsmile.gif .
  • @Nesie: zelfde dag als jij, 23 juli! Hopelijk is dat dan de laatste keer (of halen we di dag zelfs niet) content.gif

@Piper: mijn man is nu een week thuis, dan en week werken, en dan ongeveer 2 weken thuis. Hij is zelfstandig dus geen vaderschapsverlof. Ik hoop dus dat het in die laatste 2 weken komt! Maar jij hebt wel al meer tekenen dat er iets te gebeuren staat hé. Behalve soms een enorme druk naar beneden heb ik niet zo veel last: geen voorweeën, geen menstruatiepijn, ... Hopelijk zijn dat allemaal goeie tekenen voor jou!! Ik duim mee thumbup.gif
  • Piper, hoe leuk dan zijn onze ventjes samen thuis! content.gif

Mammie, ook de 23ste!! grappig!! Ik hoop dan de 24 ste te bevallen eigenlijk want ze gaat mij strippen dan heeft ze gezegd. Ikke content!
    content.gif
    als ons beebje niet beslist vroeger te komen natuurlijk wink.gif

want heb al 3 cm opening!! JOEPIE!!
    BMH is al aan 't verkorten en verweken, maar nog steeds 2 cm
    beebje zat al mooi ingedaald...
    Hopelijk gaat het zo voort!!

bigsmile.gif
    Nesie
  • Oh jaloers! 3cm al, das niet niks! een vriendin van me die enkele dagen voor mij zou moeten bevallen wordt vrijdag ingeleid! Als alles goed gaat zullen we wel enkele dagen op dezelfde gang liggen dan. Hopelijk zet het gewoon verder want voel al enkele uren niet veel meer, zodat ik mn volgende afspraak (17-07) niet haal goofy.gif
  • Kelly 13/07/2012 (39 w)
    Xanthe 13/07/2012 (39w3d)
    Roosje 13/07/2012 (39w 4d)
    Jora 13/07/2012 (39w)
    Liesbeth 16/07/2012 inleiding op 41w 1d
    Piper 17/07/2012 (39w)
    Jora 20/07/2012 (40w)
    Nesie 23/07/2012 (39w)
    Mammie 23/07/2012 (39w)

Vandaag weer controle gehad. Alles nog steeds potdicht ondanks de voorweeën en ook nog niet ingedaald... Indien onze pruts zich niet spontaan meld moet ik maandag binnengaan om ingeleid te worden. Hij weegt ondertussen al rond de 4kg dus 't was tijd dat hij kwam zei de gyn... Gelukkig, want het wordt heeeel zwaar.Aangepast door Liesbeth op 12/07/2012 20:43
  • joepie Liesbeth, maandag ten laatste heb jij je beebje in je armen...
    (jaloers)

Succes!! en geniet nog van je ''vrije " weekend!!

x
    Nesie
  • Mercikes Nesie! Gaan we zeker doen! Achteraf zullen we het druk genoeg hebben! Dat ma snel zo ver is, kan bijna ni meer wachten... Ma denk dat voor dinsdag gaat zijn want ik moet blijkbaar pas maandag avond binnen komen. Ach ja, da dagje langer zal ook wel lukken zeker! content.gif
  • Kelly 13/07/2012 (39 w)
    Xanthe 13/07/2012 (39w3d)
    Roosje 13/07/2012 (39w 4d)
    Piper 17/07/2012 (39w)
    Jora 20/07/2012 (40w)
    Nesie 23/07/2012 (39w)
    Mammie 23/07/2012 (39w)

Vandaag controle gehad (39 weken). Geen inwendige controle dus weet niet wat er vanonder aan de gang is. Beebje is super super actief, ze moesten er allemaal mee lachen. Gyneacoloog kon mij helemaal niet zeggen wat hij ervan dacht. Het kan nog even duren, of het kan er snel gaan zijn .... Pff gewoon afwachten ...
    Door het vocht is de zenuw in mijn rechterhand gekneld. Indien het nog erger wordt dan gaan ze mij wel niet te veel over tijd laten gaan.
    Volgende vrijdag op 40 weken terug afspraak.
  • Ik verwijder me want ben 10/07/2012 bevallen van Remy

Piper 17/07/2012 (39w)
    Jora 20/07/2012 (40w)
    Nesie 23/07/2012 (39w)
    Mammie 23/07/2012 (39w)
  • Liesbeth 16/07/2012 inleiding op 41w 1d
    Piper 17/07/2012 (39w)
    Kelly 18/07/2012 (39w en 5d)
    Jora 20/07/2012 (40w)
    Nesie 23/07/2012 (39w)
    Mammie 23/07/2012 (39w)

Hier nog even toegevoegd, al hoop ik wel hier niet meer naartoe te moeten gaan....
  • Kelly 18/07/2012 (39w en 5d)
    Jora 20/07/2012 (40w)
    Nesie 23/07/2012 (39w)
    Mammie 23/07/2012 (39w)
    Piper 24/07/2012 (40w)

Toch een nieuwe afspraak gekregen... Hopelijk niet meer nodig, als het dan niks is, word ik die week ingeleid.
  • Aiaiai, dat is hier eigenlijk geen lijstje meer hé...

Ik kan er mijzelf nog opzetten:
    1/8/12: Mammie (40w2d)

Vanmorgen op controle geweest. Heb 2 cm opening en ze heeft mij ook gestript. Geen idee of het iets oplevert, we'll see.
    Benieuwd hoe het met Nesie was, zij moest ook vandaag denk ik. Of zou het begonnen zijn? thumbup.gif
  • Nee inderdaad t zijn nog alleen wij 2 mammie.
    Hier vanmorgen ook gestript, maar voorlopig zonder resultaat. Bmh was volledig verweekt en ze voelde hoofdje al zitten.... zou het helpen? Zoniet moet ik woensdag terug, gaat ze nog eens proberen.

Ben benieuwd...

X
    Nesie
  • Wow, nog eens terug! Dat zou dan toch al echt iets moeten uithalen hé! Ik dus pas terug op 1 augustus, en dat is dan enkel voor een monitor. En de inleiding ligt ook al vast: 8 augustus... Ik hoop ECHT dat ik zo lang niet moet wachten!!
  • oh mammie dat hoop ik ook, want slapen is er niet veel meer bij hier en k voel me stilaan een zombie...zou zo graag uitgerust aan de bevalling beginnen, maar neee.....pfffff...

vannacht niks gebeurd, dus 't zal ni geholpen hebben, k mag morgen terug gaan dan probeert ze het nog eens...
    want mijn ventje is dit weekend heel het weekend weg (vrijgezellen van zijn broer) en volgende week is mijn gyn met verlof...dus daarom hopen we dat het nog in gang schiet ervoor...
    afwachten...

x
    Nesie
  • En we lopen nog steeds rond...
    Straks nog eens naar gyn om opnieuw te strippen...
    Verder geen spectaculaire veranderingen, behalve dan dat ik mijn slijmprop vanmorgen heb verloren. smile.gif

X nesie
  • Ondertussen ben ik dus bevallen van een flinke zoon, Rube. T is allemaal supersnel gegaan. Woe 25/07 is hij geboren om 19.23 uur, hij weegt 3,420 kg en is 52 cm.

X nesie
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld